The news is by your side.

Advertisement

ایک اور ملک نے پاکستان پر عائد سفری پابندیاں اٹھالیں

منیلا : فلپائن نے پاکستان پر کورونا کے باعث لگی سفری پابندیاں اٹھالیں، تاہم پاکستان، بھارت اور بنگلادیش سمیت دیگر ممالک سے آنےوالوں کو 14 روزہ قرنطینہ کرنا ہو گا۔

تفصیلات کے مطابق فلپائن نے پاکستان سمیت 10 ملکوں پر کورونا کے باعث لگی سفری پابندیاں ختم کردیں ، جس کے بعد پاکستان،بھارت اور بنگلہ دیش سمیت دیگر ملکوں کےمسافر پیر سے فلپائن آ سکیں گے تاہم پاکستان، بھارت اور بنگلادیش سمیت دیگر ممالک سے آنےوالوں کو 14 روزہ قرنطینہ کرنا ہو گا۔

برطانوی خبر رساں ایجنسی کے مطابق فلپائن کے صدر روڈریگو ڈیویٹرٹے نے پاکستان اور امارات سمیت 10 ملکوں سے مسافروں کے ملک میں آنے پر عائد پابندی اٹھانے کا اعلان کیا۔

خیال رہے کہ دنیا بھر میں عالمی وبا کورونا کے پھیلاؤ کو روکنے کے لیے کئی ملکوں نے سفری پابندیاں عائد کر رکھی ہیں، پاکستان اس وقت سفری پابندیوں کی برطانوی ریڈ لسٹ میں شامل ہے اور فہرست سے نام نکلوانے کے لیے حکام برطانیہ کی حکومت کے ساتھ رابطے میں ہیں۔

گذشتہ روز ترکی نے پاکستان سےآنے والے مسافروں کیلئے قرنطینہ کی شرط ختم کر دی تھی ، ترک حکام کے مطابق ڈبلیو ایچ او سے مصدقہ ویکسین لگوانے والے مسافر قرنطینہ کی لازمی شرط ‏سے مستثنیٰ ہوں گے، مسافروں کوڈبلیوایچ اوتصدیق شدہ ویکسین کی2ڈوزلگی ہونی چاہئیں۔

حکام کا کہنا تھا کہ مسافر دونوں ڈوز لگانے کےکم ازکم 14دن کے بعد ترکی آسکتے ہیں البتہ ‏پاکستانی مسافروں کی ویکسی نیشن سے قطع نظر پی سی آر ٹیسٹ کرانا لازمی ہو گا۔

ترکی جانے والے پاکستانی 72 گھنٹے قبل پی سی آر رپورٹ دکھانےکے پابند ہوں گے ویکسی نیشن ‏سرٹیفکیٹ فراہم نہ کرنےپرمسافروں کوقرنطینہ میں رکھاجائےگا۔

ترک حکومت کے نئے قوائد و ضوابط آج سےنافذالعمل ہوں گے جب کہ 12سال سےکم عمر بچے ‏ویکسی نیشن اورپی سی آرٹیسٹ سےمستثنیٰ ہوں گے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں