The news is by your side.

Advertisement

فلپائن اسٹاک مارکیٹ بند کرنے والا دنیا کا پہلا ملک بن گیا

منیلا: جنوب مشرقی ایشیا کا ملک فلپائن اسٹاک مارکیٹ بند کرنے والا دنیا کا پہلا ملک بن گیا ہے۔

تفصیلات کے مطابق فلپائن میں اسٹاک مارکیٹ غیر معینہ مدت کے لیے بند کر دی گئی ہے، جس کے بعد وہ دنیا کا پہلا ملک بنا ہے جہاں کرونا کے باعث اسٹاک مارکیٹ بند کی گئی ہے۔

فلپائن نے اسٹاکس، کرنسی اور بانڈز کی ٹریڈنگ روک دی ہے، اور کیپیٹل ریجن میں ایک ماہ کا لاک ڈاؤن نافذ کر دیا گیا ہے، خیال رہے کہ رواں ماہ میں فلپائن اسٹاک مارکیٹ میں 20 فی صد کی کمی ریکارڈ کی گئی ہے۔

کرونا کے منفی اثرات کے خلاف امریکی مرکزی بینک کا بڑا اقدام

دوسری طرف آج ایشیائی حصص بازاروں میں معمولی میں تیزی دیکھی گئی، جاپانی اسٹاک مارکیٹ میں 82 پوائنٹس کا اضافہ ہوا، ہانگ کانگ انڈیکس میں 222 پوائنٹس کا اضافہ ہوا، تمام چینی اسٹاک مارکیٹ میں بھی معمولی تیزی آئی، جب کہ امریکی اور یورپی اسٹاک مارکیٹس کا اختتام شدید مندی پر ہوا۔

ڈاؤ جونز انڈیکس میں13، نیس ڈیک انڈیکس میں 12 فی صد کی کمی ہوئی، تمام یورپی منڈیوں کا اختتام بھی مندی پر ہوا، فرانسیسی مارکیٹ میں 5.7 فی صد کی کمی ہوئی، برطانوی اسٹاک مارکیٹ میں 4، جرمن اسٹاک مارکیٹ میں 5.2 فی صد کمی ہوئی۔

مئی کے اختتام تک دنیا کی بیشتر ایئر لائنز کے دیوالیہ ہونے کا خدشہ

ایشیائی منڈی میں کاروبار کے آغاز پر خام تیل کی قیمت میں اضافہ دیکھا گیا، برینٹ خام تیل کی قیمت میں 61 سینٹ کا اضافہ ہوا، برینٹ کی قیمت 30 ڈالر 69 سینٹ فی بیرل ہو گئی، امریکی خام تیل کی قیمت میں ایک ڈالر 17 سینٹ کا اضافہ ہوا، اور قیمت 30 ڈالر 15 سینٹ فی بیرل ہوئی۔

سونے کی عالمی قیمت میں 16 ڈالر 45 سینٹ فی اونس کا اضافہ ہوا، سونے کی فی اونس قیمت 1502 ڈالر 65 سینٹ ہو گئی۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں