تصاویر: پریانکا اور نک جونس کی شادی -
The news is by your side.

Advertisement

تصاویر: پریانکا اور نک جونس کی شادی

ممبئی: پریانکا چوپڑا اور نک جونس ہندو مذہبی رسم کی ادائیگی کے بعد  ازدواجی بندھن میں بندھ گئے۔

تفصیلات کے مطابق بالی ووڈ اداکارہ اور امریکی گلوکار کی شادی کی تقریب گزشتہ روز بھارتی ریاست راجستھان کے علاقے جودھ پور کے عمید بھون پیلس میں منعقد کی گئی۔

نک جونس کا تعلق عیسائی مذہب سے ہے،گزشتہ روز  کی تقریب لڑکے والوں نے رکھی اور  عیسائی مذہب کے تحت شادی کی رسم ادا کی گئی جبکہ آج کی تقریب ہندو مذہبی عقائد کے تحت رکھی گئی۔

ازدواجی بندھن میں بندھنے سے قبل دونوں اداکاروں نے مہندی اور میوزیکل نائٹ کا اہتمام بھی کیا جس میں دونوں طرف کے قریبی رشتے داروں نے شرکت کی۔

قبل ازیں ایک پارٹی رکھی گئی تھی جس میں ایک دوستانہ کرکٹ میچ بھی کھیلا گیا، نک جونس نے ایسا چھکا مارا کہ اُس کی ویڈیو سوشل میڈیا پر وائرل ہوگئی۔

یہ بھی پڑھیں: پریانکا چوپڑا امریکی گلوکار کی اہلیہ بن گئیں

پریانکا کی کزن پرنیٹی چوپڑا بھی خوب ایکشن میں نظر آئیں اور انہوں نے اپنے رشتے داروں کے ساتھ مل کر خوب ہلہ گلہ بھی کیا، اس کے علاوہ دلہن خود بھی بہت خوش تھیں۔

میڈیا رپورٹس کے مطابق دونوں اداکار ازدواجی بندھن میں بندھنے کے بعد بھارت کے شہر گوا چلے جائیں گے۔

شادی کی تصاویر قبل از وقت لیک نہ ہونے کے خدشے کے پیش نظر پریانکا اور نک جونس نے بھی دپیکا اور رنویر کی طرح تقریب میں شرکت کرنے والے مہمانوں کے موبائل استعمال پر پابندی لگائی۔

ٹائمز آف انڈیا کی رپورٹ کے مطابق دونوں اسٹارز نے اپنی شادی کی تصاویر کے حقوق بین الاقوامی میگزین کو 33 کروڑ روپے میں فروخت کیے اسی باعث مہمانوں کے موبائل کیمروں کو پنڈال میں داخل ہونے سے قبل ناکارہ بنا دیا جائے گا۔

یاد رہے کہ نک جونس اور پریانکا کے درمیان رواں برس جولائی میں منگنی ہوئی، امریکی گلوکار کے اہل خانہ ممبئی پہنچے تھے اور تقریب میں صرف مخصوص لوگوں کو شرکت کی دعوت دی گئی تھی۔

واضح رہے کہ بالی ووڈ اداکارہ نے ممکنہ شادی کی مصروفیات کے پیش نظر اپنی نئی آنے والی فلم ’بھارت‘ سے کنارہ کشی اختیار کرلی تھی جس کے بعد کترینہ کیف کو اُن کی جگہ مرکزی کردار دیا گیا۔

اداکارہ اور امریکی گلوکار کی پہلی ملاقات گزشتہ برس میٹ گالا پر ہوئی جس کے بعد دونوں کے درمیان قربتیں بڑھیں اور پھر یہ لوگ ایک دوسرے کی محبت میں گرفتار ہوئے۔

نک جانس نے امریکی ڈرامے کوانٹیکو کی شوٹنگ کے دوران اداکارہ سے محبت اور شادی کی خواہش کا اظہار کیا جسے پریانکا نے قبول کرلیا تھا۔

امریکی گلوکار رواں سال جون کے آخری ایام میں پریانکا کے ساتھ امریکا سے بھارت پہنچے تھے، اُن کے دورے کا مقصد اداکارہ کی والدہ کو راضی کرنا اور منگنی کی تاریخ کے ساتھ دن بھی طے کرنا تھا۔

ویڈیوز دیکھیں

 

View this post on Instagram

 

Wow! @priyankachopra and @nickjonas’ sangeet ceremony was nothing short of the grandest event of the year.

A post shared by Filmfare (@filmfare) on

 

View this post on Instagram

 

@nickjonas certainly isn’t taking too long to get the hang of cricket.

A post shared by Filmfare (@filmfare) on

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں