site
stats
پاکستان

پی آئی اے میں سماجی ویب سائٹس اور واٹس ایپ کے استعمال پر پابندی عائد

pia corruption

کراچی : باکمال لوگوں کے لاجواب کارنامے، پی آئی اے انتظامیہ کی پول پٹی کھلنے پر سماجی ویب سائٹ سے خوفزدہ ہے، پی آئی اے نے سماجی رابطوں کی ویب سائٹس کو خطرہ قرار دیدیا۔

تفصیلات کے مطابق پی آئی اے انتظامیہ کے کارنامے سماجی رابطوں کی ویب سائٹس اور واٹس ایپ پر سامنے آگئے، جس کے بعد پی آئی اے میں سماجی رابطوں کی ویب سائٹس اور واٹس ایپ گروپس پر انفارمیشن ڈالنے پر پابندی عائد کردی گئی۔

پی آئی اے میں سماجی ویب سائٹس پر پابندی لگانے کا خط اے آروائی نیوز کو موصول ہوگیا، پی آئی اے انتظامیہ کا کہنا ہے کہ ملازمین ادارے کی پول پٹی کھول رہے ہیں۔

جنرل منیجر پالیسیز اینڈ کمپنسیشن نے کہا کہ خبریں باہر جانے سے ادارے کی ساکھ کو نقصان پہنچا، ملازمین کی جانب سے کوئی بھی اطلاع سماجی ویب سائٹس یا واٹس ایپ پر ڈالنا جرم قرار دیا گیا ہے۔

ان کا مزید کہنا تھا کہ خلاف ورزی کی صورت میں ملازم کیخلاف سکت تادیبی کارروائی کی جائیگی، نوٹیفیکیشن کے مطابق جس واٹس ایپ گروپ پر ادارے کی خبر ڈالی جائیگی اس کے ایڈمن کیخلاف بھی کارروائی ہوگی۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی وال پرشیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top