site
stats
سندھ

کراچی ایئر پورٹ پر سول ایوی ایشن نے قوانین کی دھجیاں اُڑادیں

pia

کراچی : سول ایوی ایشن اتھارٹی نے کراچی ایئرپورٹ پر قوانین کی دھجیاں اُڑادیں، ایئرپورٹ پر کار لفٹر کا استعمال شروع کردیا۔

تفصیلات کے مطابق سول ایوی ایشن اتھارٹی نے قوانین کی سنگین خلاف ورزی کرتے ہوئے ایئرپورٹ لاؤنج کے اندر کارلفٹر چلانے شروع کردیئے۔

اس حوالے سے ذرائع کا کہنا ہے کہ مسافروں کا سامان رکھنے والی ٹرالی کو کارلفٹر کے ذریعے ایئرپورٹ لاؤنج کے اندر پہنچایا جارہا ہے، ٹرالیوں کو سی اے اے کا عملہ دھکیل کر لاؤنج کے اندر پہنچاتا تھا۔

اس سے پہلے تھری وہیلر موٹر بائیک کے ذریعے ٹرالیوں کو ایئرپورٹ لاؤنج کے اندر پہنچایا جاتا تھا، یاد رہے کہ قوانین کے مطابق ایئرپورٹ لانج میں کار لفٹر کا استعمال ممنوع ہے۔

علاوہ ازیں پی آئی اے کی بیرونی ملک جانے والی پروازوں پر زائد المیعاد ہینڈ باڈی کلون کے استعمال کا انکشاف ہوا ہے، انتظامیہ کی جانب سے دوران پرواز ٹوائلٹس میں رکھے گئے زائد المیاد ہینڈ باڈی کلون کے استعمال سے مسافروں کی صحت داوٴ پر لگادی گئی۔

زائد المیعاد ہونے کے باوجود ہینڈ باڈی کلون کی ہزاروں بوتلیں دو ہزار پندرہ میں ایک کروڑ روپے سے زائد مالیت میں خریدی گئیں، زائد المیعاد ہینڈ واش کلون لاہور میں واقع پی آئی اے کے ویئر ہاؤس ایس آر 70میں رکھی ہوئی تھیں۔

پی آئی اے کی ایم آئی ایس نے چھاپہ مار کر ہزاروں بوتلیں قبضے میں لے کرتحقیقات کا آغاز کردیاہے، واضح رہے کہ جی ایم فوڈ تحقیقات سے قبل ہی بیرون ملک فرار ہوچکے ہیں۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top