site
stats
پاکستان

کراچی ایئرپورٹ پرمسافروں سے کروڑوں کا سونا‘ میموری کارڈ برآمد

کراچی: پاکستان کسٹمز نے جناح انٹرنیشنل ایئرپورٹ پر آنے والی ایمرٹس ایئر لائن کے دو مسافروں سے کروڑوں روپے مالیت کا سونا اور میموری کارڈز برآمد کرلیے۔

تفصیلات کے مطابق کراچی ایئرپورٹ پر کسٹمز نے ایمرٹس ایئرلائن کی پرواز ای کے 602 سے دو مسافروں کو حراست میں لیا جنہوں نے لباس کے خفیہ حصوں سے سونا اور میموری کارڈ برآمد ہوئے۔

PIA customs

ذرائع کا کہنا ہے کہ ڈپٹی کلکٹر کسٹم جناح انٹرنیشنل ایر پورٹ کراچی یوسف علی خان مگسی کو ملنے والی خفیہ اطلاع پر کارروائی کی گئی جس کے نتیجے میں دبئی سے کراچی آنے والی پرواز سے محمد عمران انیلا ‘ عمران اورحسین پٹیل نامی مسافروں کے قبضے سے 2 کروڑ روپے مالیت کے 5 کلو سونے کے طلائی زیورات اور 25 لاکھ روپے مالیت کے 24000 میموری کارڈ برآمد کیے ہیں۔


پی آئی اے ایئر ہوسٹس سونا اسمگل کرتے ہوئے گرفتار


 برآمد شدہ زیورات اور میموری کارڈز کو تینوں مسافروں نے اپنے پہنے ہوئے ملبوسات میں خفیہ طریقے سے چھپایا ہوا تھا‘ تینوں مسافروں کو گرفتار کر کے مجاز عدالت سے ریمانڈ حاصل کر کے مزید تفتیش کی جارہی ہے۔

یاد رہے کہ کسٹم حکام گزشتہ سال پی آئی اے کی سنیئر ایئر ہوسٹس سے ڈھائی کلوگرام سونا برآمد کرکے حراست میں لے لیا تھا، ایئر ہوسٹس سونا نیویارک اسمگلنگ کرنے کی کوشش کر رہی تھیں۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top