site
stats
سندھ

پی آئی اے میں23ہزاریورو کی مبینہ خورد برد کا انکشاف

کراچی : پی آئی اے کے اکاؤنٹ سے 23 ہزار یورو کی مبینہ خورد برد کا انکشاف ہوا ہے، مختلف ایجنٹوں کی جانب سے لکھی گئی ای میل اور ٹکٹ کی کاپیاں اے آروائی نیوز کو موصول ہوگئیں۔

تفصیلات کے مطابق پی آئی اے میں بدعنوانی اور بےقاعدگیاں اپنےعروج پر پہنچ گئیں ہیں، ایک کے بعد ایک بدعنوانی کا واقعہ سامنے آ رہا ہے۔

پی آئی اے میں 23 ہزار یورو کی مبینہ بدعنوانی کے حوالے سے مختلف ایجنٹوں کی جانب سے لکھی گئی ای میل اور ٹکٹ کی کاپیاں اے آروائی نیوز کو موصول ہوگئیں.

دو ٹوور آپریٹر کے درمیان ہونیوالی واٹس ایپ گفتگو بھی اے آروائی نیوز نے حاصل کرلی، ذرائع کے مطابق بارسلونا اور میلان کے کنٹری منیجرنے اپنی پوسٹنگ کے دوران پی آئی اے کے اکاؤنٹ سے 23ہزار یورو کی خورد برد کی ہے۔

فنانس منیجر کے رقم طلب کرنے پر چیف کمرشل آفیسر کے منیجر کورآڈنیشن نے مختلف ایجنٹوں سے بطور قرض لے کر 23 ہزار یورو جمع کرادیئے، مختلف ایجنٹوں کو قرض کی رقم واپس نہ کرنے کے عوض انہوں نے 180 سے زائد ٹکٹس مفت دے دیئے۔

ذرائع کا مزید کہنا ہے کہ یورپ کے مختلف ایجنٹوں نے رقم کی واپسی کے حوالے سے چیئرمین پی آئی اے کو خطوط اور ای میل بھی ارسال کیں تاہم اب تک کوئی کارروائی عمل میں نہیں لائی گئی ہے.

مزکورہ ٹوور آپریٹرچیف کمرشل آفیسر کے منیجر کورآڈنیشن ہیں جس کے باعث ان کو بچانے کیلئے چیف کمرشل آفیسرکی جانب سے کوئی کارروائی عمل میں نہیں لائی جارہی۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top