پی آئی اے کپتان نے مسافروں کی جان خطرے میں ڈال دی -
The news is by your side.

Advertisement

پی آئی اے کپتان نے مسافروں کی جان خطرے میں ڈال دی

کراچی: پی آئی اے کے کپتان نے سول ایوی ایشن قوانین کی دھجیاں اڑادیں،جہازکی سیفٹی اور انسانی جانوں کو خطرے میں ڈال کر لاہور سے پروازمدینہ لے گئے۔

تفصیلات کے مطابق مدینہ جانیوالی پرواز میں کپتان سعید احمد بحیثیت ٹریننگ پائلٹ تھے لیکن آپریٹنگ کپتان جاوید سعید نے بغیر ملٹی پل کاکپٹ کرو کے پرواز کو آپریٹ کیا جو کہ قوانین کی سنگین خلاف ورزی ہے۔

ذرائع کے مطابق لاہور سے مدینہ جانیوالی پرواز پی کے747اور مدینہ سے واپس لاہور آنے والی پرواز میں ٹریننگ کپتان کے ذریعے پرواز آپریٹ کرائی گئی جس پر سول ایوی ایشن اتھارٹی نے قوانین کی خلاف وروزی کرتے ہوئے کپتان سعید احمد کا فلائنگ لائسنس معطل کردیا اور انھیں جہاز اڑانے سے بھی روک دیا گیا ہے اور پی آئی اے کو تحقیقات کا بھی حکم دیا گیا ہے۔

دوسری جانب پی آئی اے کے ڈائریکٹر فلائٹ آپریشن نے کپتان سعید احمد کیخلاف کوئی بھی کاروائی عمل میں نہیں لائی جبکہ سول ایوی ایشن اتھارٹی کی جانب سے واضح احکامات جاری کئے گئے ہیں۔


اگرآپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اوراگرآپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پرشیئرکریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں