The news is by your side.

Advertisement

کراچی ایئرپورٹ: احرام باندھے مسافروں‌ کا احتجاج

کراچی: جناح انٹرنیشنل ایئرپورٹ پر احرام باندھے مسافروں کی پرواز منسوخ ہوگئی، احتجاج پر عملے نے مسافروں کو طمانچہ مارنے کی دھمکی دے دی جس پر عمرہ زائرین مشتعل ہوگئے۔

تفصیلات کے مطابق کراچی سے جدہ جانے والی پی آئی اے کی پرواز اچانک منسوخ ہوگئی جس کے باعث مسافروں کو سخت پریشانی کا سامنا کرنا پڑا،اس پرواز کے ذریعے احرام باندھے ہوئے مسافروں کو جدہ روانہ ہونا تھا۔

اے آر وائی نیوز کے نمائندے صلاح الدین کے مطابق کراچی ایئرپورٹ پر عمرہ زائرین کا احتجاج جاری ہے، 6 بجے انہیں جدہ جانے کے لیے بورڈنگ کارڈ جاری کردیے گئے بعد ازاں انہیں بتایا گیا کہ پی آئی اے کی پرواز پی کے 731 کے بوئنگ 777 طیارے میں اچانک خرابی پیدا ہوگئی ہے جس کی وجہ سے پرواز منسوخ کردی گئی ہے۔


عمرہ زائرین کے ساتھ ساتھ دیگر مسافروں کو بھی پریشانی کا سامنا ہے جس کی وجہ سے وہ برہم ہیں، مسافروں کو ایئر پورٹ پر کئی گھنٹے ہوگئے ہیں، وہ شام چار بجے سے یہاں موجود ہیں، 6 بجے پرواز روانہ ہونی تھی لیکن وہ بھی تک یہیں ہیں اور انہیں ہوٹل بھی منتقل نہیں کیا گیا۔

عمرہ زائرین نے احتجاج کیا جس پر ان کی اور عملے درمیان تلخ کلامی ہوئی، عملے کے ایک رکن نے ایک مسافر کو طمانچہ مارنے کی بھی دھمکی دی جس پر عمرہ زائرین مشتعل ہوگئے اور انہوں نے مزید احتجاج کیا۔

عملے کی جانب سے کچھ نہیں بتایا جارہا ہے کہ جہاز کب روانہ ہوگا۔

 

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں