The news is by your side.

Advertisement

پی آئی اے کی ٹورنٹو سے کراچی کے لئے پروازوں میں اضافہ

کراچی : پی آئی اے نے ٹورنٹو سے کراچی کے لئے پروازوں میں اضافہ کردیا، اس اضافہ کے بعد مجموعی طور پر پروازوں کی تعداد5ہوگئی، مسافروں کو سفری سہولت کے ساتھ ساتھ ریونیو میں بھی اضافہ ہوگا۔

تفصیلات کے مطابق پی آئی اے نے ٹورنٹو سے کراچی کے لئے پروازوں میں اضافہ کردیا ہے، اس حوالے سے ذرائع کا کہنا ہے کہ پی آئی اے ہفتہ وار کراچی سے ٹورنٹو سے کراچی کی دو پروازیں آپریٹ کرے گی، جس کے بعد پی آئی اے ٹورنٹو کے لئے مجموعی طور پر پروازوں کی تعداد5ہوگئی ہے۔

ٹورنٹو سے کراچی کیلئے پروازوں میں اضافے سے مسافروں کو سفری سہولت کے ساتھ ساتھ ریونیو میں بھی اضافہ ہوگا، ٹورنٹو میں کراچی آنے والے مسافروں کی ڈیمانڈ کے مطابق پرواز میں اضافہ کیا گیا ہے۔

اس موقع پر ٹورنٹو ایئرپورٹ پر ایک سادہ اور پروقار تقریب کا بھی انعقاد کیا گیا، ٹورنٹو سے کراچی آنے والی پرواز پی کے784کے مسافروں کو پاکستانی قونصل جنرل عمران احمد صدیقی اور کنٹری منیجر نے الوداع کیا۔

تقریب سے خطاب کرتے ہوئے قونصل جنرل عمران احمد نے کہا کہ وزیر اعظم عمران خان کی ہدایت پر اوورسیز پاکستانیوں کو عوام پر سہولتیں فراہم کی جارہی ہیں، ٹورنٹو سے مزید پروازوں کے آغاز سے مسافروں کو سفری سہولت کے ساتھ سیاحت کے فروغ اورملک کے زر مبادلہ میں بھی اضافہ ہوگا۔

کنٹری منیجر عمرخان کا کہنا تھا کہ ٹورنٹو سے کراچی آنے والی پی آئی اے کی پرواز کا سیٹ فیکٹر92فیصد ہے، پی آئی اے ٹورنٹو سے دیگر پاکستان کے دیگر شہروں کیلئے بھی پروازیں آپریٹ کر رہی ہے۔

انہوں نے کہا کہ پی آئی اے ٹورنٹو آپریشن سے اوورسیز پاکستانیوں کے لئے سہولت فراہم کرنے کے ساتھ ساتھ تجارت کے فروغ میں بھی اہم کردار ادا کر رہا ہے، پی آئی اے کراچی سے ٹورنٹو کے لئے بدھ اور اتوار کو پروازیں آپریٹ کر رہی ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں