The news is by your side.

Advertisement

خراب موسم کے باعث پی آئی اے کی متعدد پروازیں منسوخ

کراچی: خراب موسم اور بارشوں کے پیش نظر پاکستان انٹرنیشنل ایئر لائن (پی آئی اے) کی آج اور کل روانہ ہونے والی متعدد پروازیں منسوخ کردی گئیں جبکہ ایک پرواز کا وقت تبدیل کیا گیا ہے۔

تفصیلات کے مطابق سندھ بھر میں بارشوں اور خراب موسم کی وجہ سے پاکستان انٹرنیشنل ایئر لائن (پی آئی اے) نے آج اور کل اپنی متعدد پروازیں منسوخ کرنے کا اعلان کردیا۔

پی آئی اے ترجمان کے مطابق کراچی اور سکھر کے درمیان پروازپی کے 536 اور پی کے 537 منسوخ کردی گئی ہے۔ اسلام آباد اور بہاولپور کے درمیان پرواز 687 اور پی کے 688 اور اسلام آباد اور سکھر کے درمیان پرواز پی کے 631 اور پی کے 632 منسوخ کردی گئی ہے۔

منسوخ ہونے والی دیگر پروازوں میں کراچی اور رحیم یار خان کے درمیان کل کی پرواز پی کے 582 اور پی کے 583، کراچی اور بہاولپور کے درمیان کل کی پرواز 588 اور پی کے 589 اور کراچی اور سکھر کے درمیان کل کی پرواز پی کے 530 اور پی کے 531 شامل ہیں۔

کراچی اور ملتان کے درمیان کل کی پرواز پی کے 580 اور پی کے 581 اور اسلام آباد اور ملتان کے درمیان کل کی پرواز پی کے 681 اور پی کے 682 بھی منسوخ کردی گئی ہے۔

ملتان سے کراچی کی پرواز پی کے 581 کا وقت تبدیل کیا گیا ہے، پرواز اب دن کے ڈھائی بجے روانہ ہوگی۔

خیال رہے کہ کراچی اور ٹھٹھہ سمیت سندھ کے بیشتر علاقوں میں موسلا دھار بارشیں جاری ہیں۔ دو روز تک لگاتار طوفانی بارشوں کی وجہ سے کراچی، حیدر آباد اور ٹھٹھہ میں اربن فلڈ کا بھی خطرہ ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں