site
stats
پاکستان

پی آئی اے میں جعلسازی کا معاملہ، بدعنوان افسران کیخلاف کاروائی نہ کرنے پر وزیراعظم سیکریٹریٹ کا اظہار برہمی

pia corruption

کراچی : پی آئی اے میں جعلسازی کا معاملہ طول پکڑ گیا، بدعنوان افسران کیخلاف کاروائی نہ کرنے پر وزیراعظم سیکریٹریٹ نے اظہار برہمی کرتے ہوئے یاد دہانی کا دوسرا نوٹیفکیشن ارسال کردیا گیا۔

پی آئی اے میں جعلسازی کا معاملے پر وزیراعظم سیکریٹریٹ کی جانب سے بدعنوانی کیخلاف کاروائی نہ کرنے پر یاد دہانی کا دوسرا نوٹیفکیشن ارسال کردیا گیا، نوٹیفیکیشن میں وزیر اعظم سیکریٹریٹ کیجانب سے شدید اظہار برہمی کرتے ہوئے دریافت کیا گیا ہے کہ بدعنوان افسران کیخلاف کاروائی کیوں عمل میں نہ لائی گئی۔

وزیر اعظم سیکریٹریٹ نے چیئرمین پی آئی اے اور سی ای او سے وضاحت طلب کرلی۔

پی آئی اے میں فوڈ کی خریداری میں کرپشن کے الزامات سامنے آئے ہیں، وزیراعظم سیکریٹریٹ کی جانب سے جاری کئے گئے خط میں پی آئی اے حکام سے فوری رپورٹ طلب کرنے کے احکامات بھی دینے کیساتھ وضاحت فراہم کرنے میں تاخیر قابل نہ قبول کرنے کا اتنباہ بھی کیا گیا ہے۔

واضح رہے 2013 میں آڈیٹر جنرل نے پی آئی اے کے شعبہ کیٹرنگ لاہور میں303.29ملین روپے کی بے ضابطگیوں کی رپورٹ کی تھی، سات صفحات پر اس رپورٹ میں منیجر پی اینڈ ایل کو بدعنوانی کا ذمہ دار قرار دیا گیا تھا۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

loading...

Most Popular

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top