پی آئی اے طیارے کی ہنگامی لینڈنگ، ایک شخص گرفتار، مسافر بازیاب PIA Emergency
The news is by your side.

Advertisement

برطانوی لڑاکا طیاروں‌ نے پی آئی اے کی پرواز کا رخ‌ موڑ دیا

لندن: لاہور سے لندن جانے والی پی آئی اے کی پرواز کا برطانوی لڑاکا طیاروں نے رخ موڑ دیا اور لندن سے قبل ہی دوسرے ایئرپورٹ پر لینڈنگ کرادی۔

تفصیلات کے مطابق پی آئی اے کی پرواز لاہور سے لندن ہیتھرو ائیرپورٹ کے لیے روانہ ہوئی تاہم دھمکی آمیز کال کے بعد اس پرواز کو ائیرپورٹ پر اترنے کی اجازت نہیں دی گئی ، فضا میں ہی برٹش رائل ائیر فورس کے لڑاکا طیاروں نے مسافر طیارے کو حصار میں لے کر اسٹنسٹڈ ائیرپورٹ پر باحفاظت اتار لیا۔

برٹش میڈیا کے مطابق پی آئی اے کی پرواز پی کے 757 کو مشکوک چیز کی اطلاع کے بعد دوسرے ائیرپورٹ پر اتارا گیا، طیارے کو کلیئرنس ملنے کے بعد ہیتھرو ائیرپورٹ جانے کی اجازت دی جائے گی۔

برطانوی پولیس کی جانب سے جاری بیان میں کہا گیا ہے کہ طیارے کی ہنگامی لینڈنگ ہنگامہ آرائی کی اطلاعات موصول ہونے پر کی گئی، پی کے 757 کی لینڈنگ دہشت گردی یا ہائی جیکنگ کا واقعہ نہیں تاہم اس میں سوار ایک شخص پولیس کو مطلوب تھا جس کے باعث یہ تمام امور سرانجام دیے گئے۔

ترجمان پی آئی اے کے مطابق پی کے 757 میں ہنگامہ آرائی کے باعث طیارے کا رخ موڑا گیا تاہم اسے دوسرے ائیرپور ٹ پر اتار کر تمام مسافروں کو باحفاظت نکال لیا گیا جبکہ ہنگامہ آرائی کرنے والے شخص کو گرفتار کرلیا گیا۔


PIA aircraft landed at Stansted airport over… by arynews

پی آئی اے حکام کے مطابق مسافروں کو واپسی کی پرواز کے لیے مشکلات درپیش ہیں جس کے لیے اقدامات کیے جارہے ہیں۔ ترجمان پی آئی اے نے مزید کہا کہ ’’مسافروں کو لندن کے لیے ٹرانسپورٹ فراہم کی جائے گی‘‘۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں