site
stats
بزنس

پی آئی اے کی نجف اوربنکاک کے لیے نئی پروازیں

PIA

کراچی: قومی ایئر لائن پی آئی اے نے عراق کے شہر نجف اور بنکاک کے لیے پروازیں شروع کرنے کا فیصلہ کیا ہے‘ دونوں شہروں کے لیے ہفتے میں تین پروازیں مختص کی گئیں ہیں۔

تفصیلات کے مطابق پی آئی اے نے اپنے سفری مقامات میں دو نئے شہر نجف اور بنکاک کا اضافہ کرلیا ہے‘ نجف زیارات اور بنکاک سیاحت کے حوالے سے پاکستانی مسافروں کے لیے اہمیت کا حامل ہے۔

عراق کے شہر نجف کے لئے پی آئی اے کی پہلی پرواز 14 ستمبر کو کراچی سے روانہ ہوگی اور بنکا ک کےلیے پی آئی اے کی پہلی پرواز 16 ستمبر کو کراچی سے ہی روانہ ہوگی‘ دونوں سیکٹرز میں ہر ہفتے تین پروازیں رکھی گئی ہیں۔

نئے سیکٹرز کی پروازوں کے لئے ایئر بس 320 طیارے آپریٹ کئے جائیں گے اور 160 نشستوں کی گنجائش کے حامل ان طیاروں کے لئے بکنگ تمام شہروں سے کی جائے گی‘ خواہش مند مسافروں کو منسلک پروازوں کے ذریعے کراچی لایا جائے گا۔

پاکستان کے 3 ایئرپورٹس پر جدید ترین اسکینر نصب*

  حال ہی میں پاکستان میں ہوا بازی کے نظام کو مزید محفوظ بنانے لے لیے سول ایوی ایشن نے ملک کے تین بڑے ایئرپورٹس پر بیرون ملک جانے والے مسافروں کی اسکیننگ کے لئے جدید ٹیکنک کے حامل مشینیں نصب کردی گئی ہیں۔

 کراچی‘ اسلام آباد اور لاہور ایئرپورٹ پر ان مشینوں کے زریعے مسافروں کی فل باڈی اسکیننگ کی جائے گی جس سے منشیات کی اسمگلنگ کی روک تھام کے ساتھ ساتھ ممکنہ دہشت گردی کو بھی ناکام بنانا ہے


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top