پی آئی اے کی لندن پرواز کے 3 مسافرمبینہ طور پر لاپتہpia passenger
The news is by your side.

Advertisement

پی آئی اے کی لندن پرواز کے 3 مسافر مبینہ طور پر لاپتہ

لندن : قومی ایئرلائن کے ساتھ ایک کے بعد ایک واقعہ رونما ہورہے ہیں، منشیات برآمدگی کامعاملہ تھما نہیں کہ پی آئی اے کی لندن پرواز کے 3 مسافر مبینہ طور پر لاپتہ ہوگئے، خدشہ ہے کہ یہ مسافر لندن جانے کے بجائے کابل فرار ہو گئے ہیں۔

کراچی ایئرپورٹ سے لندن جانے والی پروازپی کے785 کے تین مسافروں سارہ انیس، امجد حسین اور ریحا ماروا کو بورڈنگ کارڈز جاری ہوئے جبکہ دو لگیج ٹیگ بھی جاری کئے گئے۔

زرائع کے مطابق بورڈنگ پاس جاری ہونے کے بعد برطانوی سیکیورٹی فورس نے ای میل کے ذریعے قومی ایئرلائن کو تینوں مسافروں کو سفر کرنے سے روکنے کا کہا، قومی ایئرلائن کے عملے نے ایف آئی کے ساتھ ملکر مسافروں کی تلاش شروع کی لیکن تینوں پر اسرار طور پر غائب ہوگئے۔

تینوں مسافروں کے برطانوی پاسپورٹس اور بورڈنگ پاسز کچرے کے ڈبے سے ملے، مسافروں کا سامان آف لوڈ کر دیا گیا تاہم مسافر پرواز کی روانگی تک نہیں ملے۔

پی آئی اے کی لندن پرواز کے ساتھ ہی کابل کے لئے پرواز نمبر 249 کی بورڈنگ بھی جاری تھی، تلاش کے دوران تین افغان خواتین بورڈنگ کاڑدز کے بغیر بین الاقوامی لاونج میں پائی گئیں،خواتین کو مبینہ طور پر کابل کے لئے پی آئی اے کی پرواز پی کے 249 سے سفر کرنا تھا۔

زرائع کے مطابق گمشدہ مسافروں کا کابل کی پرواز پر خواتین کے مبینہ بورڈنگ کارڈز پر سفر کرنے کا امکان ہے۔

امیگریشن حکام نے پی آئی اے ٹاسک فورس کے اسرار اور ندیم نامی ٹریفک اہلکار کو بھی شامل تفتیش کر لیا ہے۔

یاد رہے اس سے قبل پی آئی اے طیارے سے منشیات برآمدگی کے بعد پی آئی اے کی بین الاقوامی پروازوں کی کڑی چیکنگ کی جارہی ہے ۔

واضح رہے کہ غیر ملکی ائیر پورٹ پر طیارے سے منشیات برآمد ہو جائے تو قومی ائیر لائن کو بھاری جرمانہ ادا کرنا پڑتا ہے۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی وال پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں