The news is by your side.

Advertisement

پی آئی اے کا پائلٹ دوران پرواز سوگیا، کنٹرول جونیئر کے حوالے

کراچی : پی آئی اے کا کپتان دوران پرواز خواب خرگوش کے مزے لیتا رہا، جونیئر پائلٹ نے جہاز کو آپریٹ کیا، مسافروں نے قوانین کی سنگین خلاف ورزی پر شکایت درج کرادی۔،

تفصیلات کے مطابق باکمال لوگوں کی لاجواب سروس نے مسافروں کو مشکل میں ڈال دیا، پی آئی اے کے کپتان نے دوران پرواز بین الاقوامی سیفٹی قوانین کی دھجیاں اڑادیں۔

اسلام آباد سے لندن جانے والی پی آئی اے کی پرواز پی کے 785 کے کپتان اور پالپا کے سابق صدرعامرہاشمی دوران پرواز سوتے رہے، اس دوران فرسٹ آفیسر پرواز کو آپریٹ کرتے رہے جو قوانین کی سنگین خلاف ورزی ہے۔

کپتان عامر ہاشمی کے بزنس کلاس میں نیند پوری کرنے پر مسافروں نے شدید احتجاج کیا اور انہوں نے کیبن لاگ میں اپنی شکایات درج کرادیں، مسافروں نے اپنی شکایات طیارے میں موجود سینئر پرسر نازنین حیدر کو درج کرائیں۔

مسافروں کا کہنا تھا کہ ہم غیرمحفوظ ہیں، شکایتی بک میں ریمارکس کی کاپی اے آروائی نیوز کو موصول ہوگئی۔ فرسٹ آفیسر یزدانی ٹرینی فرسٹ آفیسراسد علی سے طیارہ آپریٹ کراتے رہے۔

ذرائع کے مطابق ٹرینی کپتان اسد علی کچھ ہی دنوں قبل میڈیکل گراؤنڈ ہونے کے بعد بحال ہوئے تھے۔ اس حوالے سے ترجمان پی آئی اے کا کہنا ہے کہ معاملے کی تحقیقات کررہے ہیں۔

یاد رہے کہ قوانین کے مطابق پائلٹ بوقت ضرورت دس سے پندرہ منٹ کاک پٹ میں صرف اپنی سیٹ پر آرام کرسکتا ہے، اس کے علاوہ کسی قسم کی اجازت نہیں، جونئیر پائلٹ سے جہاز کو آپریٹ کروانا مسافروں کی جان کو خطرے میں ڈالنے کے مترادف ہے۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں