The news is by your side.

Advertisement

پی آئی اے طیارہ حادثہ، جاں بحق ہونے والے کریو کے اہلخانہ کو آج کراچی پہنچایا جائے گا

کراچی : پی آئی اے طیارہ حادثے میں جاں بحق ہونے والے کریو کے اہلخانہ کو لیکر پرواز دوپہر ایک بجے لاہور سے کراچی روانہ ہوگی، تاحال عام مسافروں کے کسی اہلخانہ نے کراچی جانے کیلئے پی آئی اے سے رابطہ نہیں کیا۔

پی آئی اے طیارہ حادثے میں جاں بحق ہونے والے کریو کے اہلخانہ کو آج کراچی پہنچایا جائے گا، کریو کی چار فیملیز نے کراچی جانے کیلئے بکنگ کروائی ہے، اہلخانہ کے نو افراد پرواز میں کراچی جائیں گے

تاحال عام مسافروں کے کسی اہلخانہ نے کراچی جانے کیلئے پی آئی اے سے رابطہ نہیں کیا، کریو کے لواحقین کو لیکر پرواز دوپہر ایک بجے لاہور سے کراچی روانہ ہوگی۔

پرواز میں فرانزک سائنس ایجنسی کے چار ڈاکٹر بھی جائیں گے ، فرانزک ایجنسی کے ڈاکٹر جاں بحق ہونے والوں کے ڈی این اے کے لیے جارہےہیں جبکہ پرواز میں دیگر 48 مسافروں نے بھی کراچی جانے کیلئے بکنگ کروائی ہے ۔

لاہور ائیر پورٹ پر پی آئی اے نے لواحقین کی رہنمائی کیلئے رہنمائی کاونٹر بھی قائم کردیا ، پی آئی اے ڈسٹرکٹ مینجر ، سٹیشن مینجر اور بکنگ مینجر روانگی اور ٹکٹنگ کے معاملات دیکھ رہے ہیں ۔

واضح رہے کہ گزشتہ روز لاہور سے آنے والا طیارہ کراچی ایئرپورٹ کے قریب آبادی پر گر کر تباہ ہو گیا تھا، جس میں 97 افراد جاں بحق ہوئے، حادثے میں بینک آف پنجاب کے سربراہ سمیت 2 افراد معجزانہ طور پر بچ گئے، 97 میں سے اب تک صرف 19 افراد کی شناخت کی جا چکی ہے۔

ہ پی آئی اے کےطیارے میں 99مسافر اور 8 کریو ممبر سوار تھے ، ایئر بس 320کے پائلٹ سجاد گل اور فرسٹ آفیسر عثمان اعظم تھے جبکہ کریو ممبر میں فرید احمد چوہدری، عبدالقیوم اشرف ، عصمہ شہزادی ،مدیحہ ارم، آمنہ عرفان ،ملک عرفان عملےمیں شامل تھے۔

حادثے کے شکار طیارے کا بلیک باکس بھی مل چکا ہے، سیفٹی انویسٹی گیشن بورڈ نے بلیک باکس اور طیارے کا کچھ حصہ اپنی تحویل میں لے لیا ہے۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں