منشیات کا شبہ‘ برطانوی حکام نے پی آئی اے کا جہازکلئیر قراردے دیا -
The news is by your side.

Advertisement

منشیات کا شبہ‘ برطانوی حکام نے پی آئی اے کا جہازکلئیر قراردے دیا

لندن: لاہور سے برطانیہ جانے والی پی آئی اے کی پرواز پی کے758کاطیارہ کلیئرقراردے دیا گیا‘ طیرے کو منشیات کے شبے میں روکا گیا تھا۔

تفصیلات کے مطابق برطانوی کسٹم حکام نے طیارے کو کلئیر قراردے دیا‘ طیارہ لندن پہنچا تو کسٹم حکام نے طیارے کے عملے کو روک لیا تھا، ذرائع کا کہنا ہے کہ منشیات کی اطلاع پر جہاز کی تلاشی لی گئی تھی۔

ترجمان پی آئی اے کا کہنا ہے کہ شک کی بنیاد پر برطانوی حکام نےعملے کو تحویل میں لیا،جہاز کو بھی شک کی بنیاد پرحصار میں لیاگیا، جہاز اور کریو کے سامان کی تلاشی کے بعد چھوڑدیاگیا۔

ترجماننے مزید کہا کہ لندن سے لاہورآنے والی پرواز اسی سبب تاخیر کا شکار ہوئی ،انہوں نے بتایا ہے کہ برطانوی حکام سےطیارےکو روکنے کے بارےمیں استسفارکیا جائےگا۔


لندن پولیس نے پی آئی اے کریو کے 7 ارکان کو گرفتار کرلیا


 یاد رہے کہ نومبر 2015 میں بھی پی آئی اے کی پرواز پی کے 788 کراچی روانگی سے قبل ہی برطانوی کسٹم انٹیلی جنس نے طیارے کو روک کر تلاشی لی تھی، جس دوران سات کریو ممبران کی تلاشی کے دوران موبائل فون ، کرنسی برآمد کی گئی ، اور ان پر منی لانڈرنگ کا الزام عائد کیا گیا تھا۔

ذرائع کے مطابق سادیہ سنبل بٹ اسسٹنٹ مینجر شیڈولنگ لاہور، اویس قریشی سمیت پانچ کریو،ممبران کوحراست میں لیا گیا، جن پر موبائل اورمنی لانڈرنگ کی اسمگلنگ کا الزام عائد کیا گیا ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں