site
stats
بزنس

پی آئی اے طیاروں میں اکانومی نشستوں کی تعداد بڑھانے کا فیصلہ

کراچی : پی آئی اے کے بوئنگ 777  طیاروں میں اکانومی نشستوں کی تعداد بڑھانے کا فیصلہ کیا گیا ہے، پانچ بوئنگ طیاروں کی بزنس کلاس میں فلیٹ بیڈ سیٹیں نصب کی جائیں گی۔

تفصیلات کے مطابق پی آئی اے انتظامیہ نے فیصلہ کیا ہے کہ بوئنگ 777 طیاروں میں اکانومی نشستوں کی تعداد بڑھائی جائے گی، ذرائع کا کہنا ہے کہ بوئنگ طیاروں میں جدید ان فلائٹ انٹرٹینمنٹ سسٹم کی تنصیب کا بھی فیصلہ کیا گیا ہے۔

اکانومی کلاس میں نئی نشستوں کی تنصیب کے بعد نشستوں کی تعداد 316 ہو جائے گی، پانچ بوئنگ طیاروں کی بزنس کلاس میں فلیٹ بیڈ سیٹوں کی تنصیب کے بعد بزنس کلاس میں نشستوں کی موجودہ تعداد35 سے کم ہو کر جدید فلیڈ بیڈ سیٹوں کی تعداد 24 ہو گی۔

ذرائع کے مطابق اکانومی اور بزنس کلاس میں کم وزن کی نشستوں کی تنصیب کے بعد طیارے کی فیول کھپت میں بھی کمی ہو گی، بوئنگ طیاروں میں نصب کی جانے والی نشستیں ذوڈیک نامی امریکی کمینی کی تیارکردہ ہیں۔

اس سے قبل گیون نامی اطالوی کمپنی کی نشستیں نصب کئے جانے کا فیصلہ کیا گیا تھا، ذرائع کا مزید کہنا ہے کہ بوئنگ طیاروں کی دونوں کلاسز میں پینا سونک کمپنی کا تیار کردہ تفریحی سسٹم نصب کیا جائے گا۔

بزنس کلاس میں ای ایکس تھری، اکانومی میں ای ایکس لائٹ نامی آئی ایف ای سسٹم نصب ہو گا، آئی ایف ای سسٹم میں ایک سو سے زائد چینلز کی سہولت دستیاب ہو گی، نشستوں کی تبدیلی سمیت آئی ایف ای سسٹم کی تنصیب کا کام ایک سال میں مکمل کیا جائے گا۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top