The news is by your side.

Advertisement

پی آئی اے کو جان بوجھ کر تباہ کیا جارہا ہے، عمران خان

کراچی : پاکستان تحریک انصاف کے چیئر مین عمران خان نے کہا ہے کہ پی آئی اے کو جان بوجھ کر تباہ کیا جارہا ہے۔ یہ بات انہوں نے کراچی میں پی آئی اے مُلازمین کے دھرنے میں شرکت کے موقع پر شرکاء سے بات چیت کرتے ہوئے کہی۔

تفصیلات کے مطابق عمران خان نے آج کراچی میں پی آئی اے ملازمین سے اظہار یکجہتی کے لئے ان کے دھرنے میں شرکت کی، پی آئی اے جوائنٹ ایکشن کمیٹی کے عہہدیداران سے گفتگو کرتےہوئے اُن کا کہنا تھا کہ پی آئی اے کو جان بوجھ کر تباہ کیا جارہا ہے۔

عمران خان نے مطالبہ کیا کہ پی آئی اے ملازمین کے قتل کی تحقیقات کے لئے جوڈیشل کمیشن بنایا جائے اور لازمی سروسز ایکٹ واپس لیں اور مسافروں کی خاطر ملازمین سے مذاکرات کئے جائیں اور چار لاپتہ ملازمین کو فوری بازیاب کرایا جائے۔

انہوں نے کہا کہ حکومت کو چاہئے کہ ملازمین کے خدشات دور کرے۔ جمہوریت ڈنڈے اور بندوق سے نہیں چلتی۔ پی آئی اے ملازمین سے خطاب کرتے ہوئے انہوں نے کہا کہ جان بوجھ کر پی آئی اے کو تباہ کیاجارہا ہے۔حکومت بتائے نجکاری سے ملازمین اور عوام کو کیا فائدہ ہوگا؟

اس سے قبل عمران خان جب کراچی آئے تو سب سے پہلے پی آئی اے ملازمین کے دھرنے میں پہنچے۔ اورفائرنگ سے جاں بحق ملازمین کے ایصال ثواب کیلئے دعا کی۔

عمران خان ایئرپورٹ سے باہر آئے تو کارکنوں کی بڑی تعداد استقبال کیلئے موجود تھی۔ عمران خان بس پر بنے اسٹیج پر چڑھے اور حکومت کو مہنگائی میں کمی کیلئے پانچ مطالبات یاد دلائے۔

عمران خان نے کہا کہ میاں صاحب جدہ میں آپ کی اسٹیل مل چل رہی ہے اور یہاں کی بند ہورہی ہے، کپتان نے حکومت کو خبردار کیا کہ اگرقیمتیں نیچےنہیں کی گئیں تو کارکن سڑکوں پر نکل آئیں گے۔ جس کی تیاری کر لی ہے۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں