The news is by your side.

Advertisement

اےآر وائی کی خبرپرسرکاری رقم لٹانے والا پی آئی اے افسرمعطل

کراچی: سیلز کی رقم ایک افسر پر لٹانے کی فوٹیج اے آر وائی نیوز پر نشر ہونے کے بعد افسران بوکھلاہٹ کا شکار ہوگئے، بغیر تحقیق کے اپنے ہی افسر کو معطل کردیا۔

تفصیلات کے مطابق پی آئی اے میں سیلز کی رقم ایک افسر پر لٹانے کی فوٹیج اے آر وائی نیوز پرنشر ہونے کے بعد ڈسٹرکٹ منیجر اسلام آباد فواد بنوری کو پہلے شوکاز نوٹس جاری کیا گیا بعد ازاں بغیر تحقیق کیے معطل بھی کر دیا گیا۔

باکمال لوگوں کے لاجواب کارنامے سامنے آگئے، واضح رہے کہ اے آروائی نیوز نے فویٹیج کے ساتھ رقم لٹانے کی خبر گزشتہ سال بارہ دسمبر2017 کو نشر کی تھی جس کا اثر انتظامیہ پر تین ماہ بعد ہوا۔

انتظامیہ نے سخت ایکشن لیتے ہوئے اپنا نزلہ ڈسٹرکٹ منیجر اسلام آباد پر گرادیا، انتظامیہ نے شو کاز نوٹس میں واضح کیا کہ یہ وڈیو کلپ اے آروائی نیوز کو فراہم کرکے قواعد و ضوابط کی سنگین خلاف ورزی کی گئی ہے جبکہ نوٹ لٹانے والے افسران کا تعلق سیلز ڈیپارٹمنٹ سے تھا۔


مزید پٖڑھیں: پی آئی اے افسران، سرکاری رقوم، موج مستیاں، انتظامیہ کا نوٹس


خیال رہے کہ اے آر وائی نیوز نے تین ماہ قبل پی آئی اے کے سیلز افسران کی دفتری اوقات میں ریزرویشن کی مد میں جمع ہونے والی رقوم کو ادارے کے بینک اکاؤنٹ میں جمع کرانے کے بجائے ایک دوسرے پر نچھاور کرنے اور ان رقوم سے موج مستی کرنے کی خبر ویڈیو کے ساتھ نشر کی تھی۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں‘ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

 

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں