The news is by your side.

Advertisement

پی آئی اے کی خصوصی پرواز جاپان کے لیے آج روانہ ہوگی

اسلام آباد: پی آئی اے کی خصوصی پرواز جاپان کے دارالحکومت ٹوکیو کے لیے آج روانہ ہوگی،خصوصی پرواز جاپانی سفارت خانے کا سامان بھی لےکر جائے گی۔

تفصیلات کے مطابق کرونا وائرس کے باعث لاک ڈاؤن میں پھنسے جاپانی شہریوں کو ان کے وطن واپس پہنچانے کے لیے قومی ایئر لائن (پی آئی اے ) کی ایک خصوصی پرواز آج ٹوکیو کے لیے روانہ ہوگی۔

کراچی ایئر پورٹ پر پرواز پی کے8855 سے جانے والےمسافروں کی آمد کا سلسلہ جاری ہے، جاپانی سفارت خانے کی فہرست کے مطابق بورڈنگ پاس دیے جائیں گے۔

پی آئی اے کے اسٹیشن منیجر کی نگرانی میں مسافروں کی بورڈنگ شروع ہوگئی،خصوصی پرواز جاپانی شہریوں کو لے کر کراچی سے براستہ اسلام آباد ٹوکیو روانہ ہوگی، 85 سے زائد جاپانی شہری ایئر بس 320 طیارے سے اسلام آباد پہنچیں گے، اسلام آباد میں پی آئی اے کا طیارہ تبدیل کیا جائے گا۔

بوئنگ777طیارے کی پرواز 200 سے زائد جاپانی شہری لے کر ٹوکیو روانہ ہوگی، خصوصی پرواز جاپانی سفارت خانے کا سامان بھی لے کر جائے گی۔

پی آئی اے نے ہم وطنوں کیلئے ریلیف فلائٹس میں‌ اضافہ کردیا

دوسری جانب بیرون ملک سے پاکستانیوں کو واپس لانے کےلیے قومی ایئر لائن نے ریلیف فلائٹس میں اضافہ کردیا، جس کے بعد خصوصی پرواز کے لیے آزربائیجان سے ہم وطنوں کو واپس وطن لایا جائے گا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں