The news is by your side.

Advertisement

موسم بہارکی آمد، پی آئی اے کی پروازمہندی کی تقریب میں تبدیل

کراچی : پی آئی اے نے موسم بہار کی آمد کی خوشی میں مسافروں کا انوکھے اور دلچسپ انداز میں استقبال کیا، مسافروں میں مٹھائی، گجرے اور چوڑیاں تقسیم کی گئیں، پرواز میں مہندی کی تقریب جیسا ماحول پیدا ہوگیا، سوشل میڈیا پر ویڈیو کی دھوم مچ گئی۔

تفصیلات کے مطابق پی آئی اے انتظامیہ کی جانب سے موسم بہار کی آمد پر دوران پرواز مسافروں کا دلچسپ اور انوکھے انداز سے استقبال کیا گیا.

مسافروں کے سفر کو خوشگوار بنانے کیلیے فضائی میزبانوں نے دلچسپ انداز اپنایا، کراچی سے لاہور جانے والی پی آئی اے کی پروازمیں اس وقت خوشگوار ماحول بن گیا جب فضائی میزبانوں نے خواتین مسافروں میں گجرے اور چوڑیاں جبکہ مردوں میں تحائف تقسیم کیے۔

اس کے علاوہ رنگ بھرے اس ماحول میں دوران پرواز حدیقہ کیانی کے مشہور گیت ’’بوہے باریاں‘‘ پر فضائی میزبانوں نے رقص بھی کیا۔

اس موقع پران کے ساتھ دیگر مسافر بھی محو رقص ہوگئے، دوران پرواز مختلف مشہور پاکستانی گانے بھی چلائے گئے۔

اس حوالے سے ترجمان پی آئی اے کا کہنا ہے کہ موسم بہارکی آمد پرمختلف پروگرام ترتیب دیئے گئے ہیں، مسافروں کیلئے ایک ماہ تک مختلف رعایتیں بھی متعارف کرائی جائیں گی۔

سوشل میڈیا پر آنے کے بعد یہ ویڈیو خوب وائرل ہوئی اور صارفین نے پوسٹ پر انتہائی دلچسپ اور اس کی پذیرائی میں کمنٹس بھی کیے۔

 

 


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں‘ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہچانےکے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں