The news is by your side.

Advertisement

سیاحت کا فروغ ، پی آئی اے نے اہم سنگ میل عبور کرلیا

کراچی : پی آئی اے نے کراچی سے اسکردو کی پروازوں کا آغاز کردیا ، ایئر مارشل ارشد ملک کا کہنا ہے کہ ادارہ سیاحت کے فروغ میں کردارادا کرتا رہے گا۔

تفصیلات کے مطابق وزیر اعظم کی ہدایت پر پی آئی اے نے سیاحت کے فروغ کے لیے اہم سنگ میل عبور کرلیا ، پی آئی اے نے کراچی سے اسکردو کی پروازوں کا آغاز کردیا ، تاریخ میں پہلی بار پی آئی اے کی کراچی سے پروازاسکردو پہنچ گئی ، ایئر بس 320 میں 178مسافر اور عملے 8 افراد شامل تھے۔

سی ای اوپی آئی اے ایئر مارشل ارشد ملک نے کہا ہے کہ ادارہ سیاحت کےفروغ میں کرداراداکرتا رہے گا۔

یاد رہے قومی ایئر لائن نے عید کے موقع پر کراچی سے اسکردو کے لیے براہ راست پروازوں کا اعلان کیا تھا ، انتظامیہ کا کہنا تھا کہ کراچی سے اسکردو کے لیے ہفتہ وار 2 پروازیں جمعہ اور اتوار کو آپریٹ کی جائیں گی۔

ترجمان پی آئی اے نے بتایا تھا کہ کراچی سے اسکردو کے لیے پی آئی اے ایئر بس 320 طیارہ استعمال کرے گا۔ دوسری طرف ایئر مارشل ارشد ملک نے کہا ہے تھا کہ وزیر اعظم کے وژن کے عین مطابق پی آئی اے شمالی علاقوں پر پروازوں کو بڑھا رہا ہے۔

اس سے قبل 7 اپریل کو قومی ایئر لائن نے تاریخ میں پہلی مرتبہ لاہور سے اسکردو کے لیے فلائٹ آپریشن شروع کیا تھا، یہ ادارے کے لیے ایک اہم سنگ میل تھا، لاہور سے پہلی پرواز ایئر بس 320 کے ساتھ 160 مسافروں کو لے کر اسکردو پہنچی تھی۔

Comments

یہ بھی پڑھیں