The news is by your side.

Advertisement

لاہور جوہر ٹاؤن دھماکے کے مبینہ ماسٹرمائنڈ کی تصویر اور گھر کی ویڈیو سامنے آگئی

کراچی: لاہور جوہر ٹاؤن دھماکے کے مبینہ ماسٹرمائنڈ کی تصویر اور گھرکی ویڈیو سامنے آگئی ، پیٹرپال ڈیوڈ کے اہلخانہ چھاپے کے بعد نامعلوم مقام پر روپوش ہوگئے۔

تفصیلات کے مطابق لاہوردھماکے میں ملوث پیٹرپال ڈیوڈ کے گھر پر چھاپے کے معاملے میں مبینہ ماسٹرمائنڈ کی تصویراورگھرکی ویڈیو سامنے آگئی ، پیٹرپال ڈیوڈ کے اہلخانہ چھاپے کے بعد نامعلوم مقام پر روپوش ہوگئے۔

ویڈیومیں پیٹرکے3 منزلہ گھرکو بھی دیکھاجاسکتا ہے ،محمودآباد میں گھر کو تالہ لگا تھا، پڑوسی نے بیان میں کہا کہ ڈیوڈکی بیوی اوربیٹا آج صبح گھرکوتالہ لگا کر چلے گئے، ڈیوڈ کا ایک بیٹا ڈینزل کچھ عرصے پہلے ڈانس پارٹی میں زخمی بھی ہواتھا۔

ذرائع کے مطابق ڈینزل ڈانس پارٹیوں میں منشیات اور لڑکیاں سپلائی کرتاتھا، ڈینزل ان دنوں بحرین میں ہے جبکہ دوسرا بیٹا کیمنگ کراچی میں ہے، تحقیقاتی اداروں کی جانب سے مزیدتفتیش کا عمل جاری ہے۔

دوسری جانب جوہرٹاؤن دھماکا میں تحقیقات کے دوران قانون نافذکرنےوالےاداروں نےایک اورمشکوک شخص کوحراست میں لےلیا، ایک مشکوک شخص کوپہلےہی حراست میں لیاجاچکا ہے۔

ذرائع کا کہنا ہے کہ ایک مشکوک شخص کو لاہور، دوسرےکوخیبرپختونخوا سےحراست میں لیاگیا، بابوصابوناکےپرگاڑی کوچیک کرنےوالےاہلکاروں سےبھی تفتیش کی گئی، اہلکاروں سےکارسوارکاقدوقامت اورحلیہ پوچھاگیا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں