شہد کی مکھیوں میں لپٹے سعودی شہری تصاویر سوشل میڈیا پر وائرل dressed in bees
The news is by your side.

Advertisement

شہد کی مکھیوں میں لپٹے سعودی شہری کی تصاویر سوشل میڈیا پر وائرل

ریاض : 63.7 کلوگرام وزنی شہد کی چادر اوڑھ کر لاکھوں شہد کی مکھیوں کو اپنے جسم پر بٹھانے والے سعودی شہری کی تصویر سوشل میڈیا پر وائرل ہوگئی، تاہم شہری گینز بُک آف ورلڈ ریکارڈ میں نام لکھوانے میں ناکام رہا۔

63.7 کلو گرام وزنی شہد کی چادر اوڑھ کر لاکھوں مکھیوں کو اپنے جسم پر بٹھانے والا سعودی شہری گینز بُک آف ورلڈ ریکارڈ میں نام درج کروانے کے لیے پُرعزم ہے۔

دنیا میں بڑی تعداد میں ایسے افراد پائے جاتے ہیں جو اپنی حیران کن صلاحتیوں کے ذریعے عالم انسانیت کو حیران زدہ کرنے کے ساتھ ساتھ عالمی ریکارڈ بھی بنالیتے ہیں، ایسا ہی ایک شخص سعودی عرب میں بھی مقیم ہے جس کے جسم پر شہد کی مکھیاں ایسے چپکتی ہیں جیسے سعودی شہری مکھیوں میں ڈوب گیا ہو۔

غیر ملکی خبر رساں ادارے کا کہنا تھا کہ سعودی شہری زھیر بن فطانی شہر مکہ کی شہد آرگنائزیشن کے بورڈ آف ڈائریٹر کا رکن ہیں، زھیر بن فطانی کی شہد کی مکھیوں کے ہمراہ سوشل میڈیا پر وائرل ہونے والی تصویر نے لوگوں کو حیران و پریشان کردیا تھا۔

عرب میڈیا کا کہنا ہے کہ مذکورہ شخص گینز بُک آف ورلڈ ریکارڈ میں اپنا نام درج کروانے میں ناکام رہا تھا تاہم ایک مرتبہ پھر زھیر بن فطانی نے ورلڈ ریکارڈ بنانے کے نئے اپنے جسم پر 100 کلوگرام شہد کی چادر چڑھانے کا اعلان کیا تھا۔

ذرائع کا کہنا تھا کہ مذکورہ شخص نے مکھیوں کو اپنے جسم پر بٹھانے کےلیے 63.7 کلوگرام شہد کی چادر اوڑھی تھی لیکن اس مرتبہ 100 کلو گرام وزنی شہد کی چادر اوڑھنے کا ارادہ کیا ہے۔

زھیر بن فطانی نے عرب میڈیا کو بتایا کہ شہد کی 63 کلو وزنی چادر اوڑھنے کے بعد میرا سانس لینا بھی دشوار ہوگیا تھا اور مسلسل ڈیڑھ گھنٹے تک شہد کی چادر اوڑھے رہنے سے میرے پٹھے جواب دے گئے تھے۔

سعودی شہری کا کہنا تھا کہ قدرتی طور پر میرے جسم پر شہد کی مکھیوں کے ڈنک کا اثر نہیں ہوتا جب لاکھوں مکھیاں میرے جسم پر بیٹھی تو ہزاروں مرتبہ مکھیوں نے مجھے ڈنک مارے لیکن میری صحت متاثر نہیں ہوئی۔

زھیر بن فطانی نے کہا کہ پچھلی مرتبہ میں ورلڈ ریکارڈ بنانے میں ناکام ہوگیا تھا تاہم مستقبل میں پھر اسی کوشش کروں گا اور اس مرتبہ ضرور گینز بُک آف ورلڈ ریکارڈ میں اپنا نام درج کروانے میں کامیابی حاصل کرلوں گا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں