The news is by your side.

Advertisement

عید پر ڈبل سواری پر پابندی عائد

پشاور: صوبہ خیبر پختونخواہ کے ضلع بونیر میں امن وامان کی صورت حال برقرار رکھنے کے لئے مقامی انتظامیہ نے بڑا فیصلہ کیا ہے۔

ڈپٹی کمشنر بونیر کی جانب سے جاری بیان میں بتایا گیا کہ عید کے روز سے دس دن تک دفعہ ایک سو چوالیس کا نفاذ کیا گیا ہے،جس کا نوٹی فیکیشن بھی جاری کردیا گیا ہے۔

نوٹی فیکیشن کے مطابق اس عرصے کے درمیان ڈبل سواری، ون ویلنگ، ہوائی فائرنگ، اسلحہ کی نمائش سمیت پٹاخوں کی خریدوفروخت اور پریشر ہارن پر مکمل پابندی ہوگی۔

ادھر مالاکنڈ میں بھی ضلعی انتظامیہ نے آتشبازی اورہوائی فائرنگ پرپابندی عائد کردی ہے، ڈسٹرکٹ مجسٹریٹ کی جانب سے جاری حکم نامے میں کہا گیا کہ ایک ماہ کےلیےدفعہ144 نافذکر دی گئی ہے جس کے تحت نہروں اور دریاؤں میں نہانے پر بھی پابندی ہوگی۔

واضح رہے کہ ضلع بونیر میں پولیو مہم کے دوران بھی موٹر سائیکل کی ڈبل سواری پر پابندی عائد کی جاتی رہتی ہے، جس کا مقصد انسداد پولیو مہم کا عملہ باآسانی اور بلا خوف اپنے فرائض انجام دے سکے۔

بونیر انسداد پولیو مہم کے حوالے سے ہائی رسک ایریا میں شامل ہے، گذشتہ پولیو مہم کے دوران صوابی میں پولیو ٹیم پر موٹرسائیکل سواروں نے حملے کے بعد کیا تھا جس میں سیکیورٹی پر مامور ایک پولیس اہل کار جاں بحق اور ایک لیڈی ہیلتھ ورکر زخمی ہوگئی تھی۔

Comments

یہ بھی پڑھیں