The news is by your side.

Advertisement

راولپنڈی پولیس کی جرائم پیشہ افراد کے خلاف کارروائی، پانچ رکنی گینگ گرفتار

راولپنڈی: پنڈی پولیس نے جرائم پیشہ افراد اور سماج دشمن عناصر کے خلاف کارروائی کرتے ہوئے پانچ رکنی گینگ گرفتار کرکے اسلحہ برآمد کرلیا۔

تفصیلات کے مطابق پولیس نے ڈکیتی معہ قتل، قتل اور اغواء برائے تاوان کی وارداتوں میں ملوث ملزمان کو گرفتار کرکے ان کے قبضہ سے مسروقہ رقم 2لاکھ 32ہزار روپے، طلائی زیورات، مسروقہ موٹرسائیکل، اور وارداتوں میں استعمال ہونے والا اسلحہ 05پستول 30بور معہ 26روند برآمد کرلیے۔

ایس پی پوٹھوہار سید علی نے خود پریس کانفرنس کرتے ہوئے میڈیا کو بتایا کہ تھانہ صدر واہ پولیس نے ڈکیتی کی وارداتوں میں ملوث 05رکنی عدیل گینگ سرغنہ سمیت گرفتار کرکے ان کے قبضہ سے مسروقہ رقم 2لاکھ 32ہزار روپے، مسروقہ موٹرسائیکل اور وارداتوں میں استعمال ہونے والا اسلحہ 05پستول 30بور معہ 26روند برآمد کرلیے۔

تھانہ ٹیکسلا پولیس اغواء برائے تاوان کے ملزم عبدالغفار اور ڈکیتی معہ قتل کے ملزم واجد خان کو گرفتار کرلیا، ملزم واجد خان سے طلائی زیورات 6 عدد چوڑیاں اور 2بالیاں بھی برآمد کی گئی۔

تھانہ واہ کینٹ پولیس نے سگے بھائی کے قتل میں مطلوب درندہ صفت ملزم بشارت کو گرفتار کرکے آلہ قتل برآمد کرلیا۔

ایس پی پوٹھوہار ڈویژن نے میڈیا نمائندگان سے گفتگو کرتے ہوئے کہا کہ راولپنڈی پولیس عوام الناس کے جان و مال تحفظ کیلئے ہمہ وقت تیار ہے اور عوام کے جان ومال کا تحفظ پولیس کی اولین ترجیح ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں