The news is by your side.

Advertisement

سندھ کی تقسیم نہیں بلکہ کراچی میں انتظامی یونٹ بنانےکی بات کی تھی‘ پیرسید صدر الدین شاہ راشدی

خیرپور: پیرسید صدرالدین شاہ راشدی کا کہنا ہے کہ کچھ نام نہاد سیاست دان جی ڈی اے کی مقبولیت سے خوفزدہ ہوکراُن کے خلاف پراپیگنڈہ کررہے ہیں۔

تفصیلات کے مطابق خیرپورمیں اپنی رہائش گاہ پرمیڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے پیر سید صدرالدین شاہ راشدی کا کہنا ہے کہ سندھ کی تقسیم نہیں بلکہ کراچی میں انتظامی یونٹ بنانے کی بات کی تھی۔

جی ڈی اے رہنما کا کہنا تھا کہ کراچی سندھ کا دارالخلافہ ہے جس کی جغرافیائی حدود پر کوئی سمجھوتہ نہیں کریں گے۔

پیر سید صدرالدین شاہ راشدی کا کہنا یہ بھی کہنا تھا کہ کچھ نام نہاد سیاست دان جی ڈی اے کی مقبولیت سے خوفزدہ ہوکر اُن کے خلاف پراپیگنڈہ کررہے ہیں۔

جی ڈی اے رہنما کا مزید کہنا تھا کہ 25 جولائی کو عوام جی ڈے اے کے منتخب کردہ امیدوا روں کو ووٹ دے کر مخالفین کےمنہ بند کردے گی۔

خیال رہے کہ گزشتہ روز جی ڈی اے سے متعلق شرجیل میمن کا کہنا تھا کہ جی ڈے اے کے رہنما سندھ کی تقسیم کی بات کررہے ہیں مگرہم کسی صورت سندھ کو تقسیم ہونے نہیں دیں گے۔

الیکشن شفاف ہوئےتوانتخابات میں پیپلزپارٹی کامیاب ہوگی‘ شرجیل میمن

شرجیل میمن کا کہنا تھا کہ لوگ بلاول بھٹوزرداری کو ایک ترقی پسند نوجوان لیڈر کے طور پرپسند کرتے ہیں اگر الیکشن شفاف ہوئےتوانتخابات میں پیپلزپارٹی کامیاب ہوگی۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں، مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں