The news is by your side.

Advertisement

نیشنل اسٹیڈیم میں پچز کی تیاریاں ‘مٹی’ کہاں سے منگوائی گئی؟

کراچی: ڈراپ ان پچز کا آئیڈیا ترک کرنے کے بعد نیشنل اسٹیڈیم میں نئی پچز پر کام شروع کردیا گیاہے، پچز کی تیاری کے لئے ‘مٹی’ بھی منگوالی گئی ہے۔

اے آر وائی نیوز کے نمائندہ خصوص برائے کھیل شعیب جٹ کے مطابق پی سی بی نے نئی پچز پر کام شروع کردیا ہے، نئی وکٹوں کیلئے گجرانوالہ اور نندی پور سے مٹی منگوالی گئی ہے اسکے علاوہ آسٹریلیا سے بھی مٹی منگوائی گئی ہے جو آئندہ چند روز میں کراچی پہنچ جائے گی۔

بتایا گیا ہے کہ نیشنل اسٹیڈیم میں مجموعی پر دس سے بارہ پچز بنائی جائیں گی، پی سی بی حکام کے مطابق نئی پچز بیٹسمینوں اور بولرز دونوں کے لیے سازگار ہوں گی اور اس پر اچھی کرکٹ دیکھنے کو ملے گی ۔

مزید پڑھیں: انگلش کاؤنٹی میں حسن علی نے دھوم مچادی

پی سی بی حکام نے اس امید کا اظہار کیا ہے کہ نئی پچز نئے ڈومیسٹک سیزن سے پہلے تیار کرلی جائیں گی، پچز کی تیاری کے باعث ویمن ٹیم کا تربتی کیمپ بھی حنیف محمد ہائی پرفارمنس سینٹر میں لگایا گیا ہے۔

یاد رہے کہ رواں سال آسٹریلیا کے دورہ پاکستان کے دوران پچز پر دنیا بھر میں تنقید ہوئی، بیٹسمینوں نے وکٹ پر رنز کے انبار لگائے جبکہ بولرز کے لئے وکٹیں لینا درد سر بن گیا تھا، آئی سی سی کی جانب سے راولپنڈی کی پچ کو ناقص بھی قرار دیا گیا تھا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں