The news is by your side.

Advertisement

طیارے پر تین بار آسمانی بجلی گرنے کے بعد کیا ہوا؟ ویڈیو دیکھیں

لندن: برطانیہ کے مشہور ایئرپورٹ ہیتھرو کی طرف جانے والے ایک طیارے کو تین بار آسمانی بجلی نے آ لیا، اس منظر نے دیکھنے والوں کی کچھ دیر تک سانسیں روک لیں۔

غیر ملکی میڈیا کے مطابق ہیتھرو ایئرپورٹ لندن کی طرف بڑھنے والے ہوائی جہاز پر تین آسمانی بجلیاں گر پڑیں، یہ ایک ناقابل یقین لمحہ تھا، اس واقعے کی فوٹیج بھی سامنے آ گئی جسے دیکھ کر دیکھنے والے ششدر رہ گئے۔

وسطی لندن کی فضائیں اس دن طوفانی ہواؤں کی زد پر تھیں، آسمان پر گہرے کالے بادل چھائے ہوئے تھے، کہ اس دوران ایک طیارہ ہیتھرو ایئر پورٹ کی طرف بڑھتا دکھائی دیا، یکایک آسمان بجلی کڑکنے کی آواز سے گونج اٹھا، اور بجلی کا ایک خوف ناک کڑاکا نکل کر طیارے پر گرا۔

اس ناقابل یقین منظر کو ویپنگ ہائی اسٹریٹ کے علاقے میں ایک فلیٹ میں موجود شخص نے دیکھا تو خوف زدہ ہو گیا، تاہم نے اس کیمرا نکال کر اسے ریکارڈ کر لیا، اس کا کہنا تھا کہ یہ منظر دیکھ کر میں نے کہا یہی موقع ہے جب کیمرا نکالا جانا چاہیے۔

عینی شاہد کا کہنا تھا کہ اس نے دیکھا، یکے بعد دیگرے تین بار آسمانی بجلی کڑکی اور طیارے پر گری، میرے منہ سے چیخیں نکلیں، میں سمجھا کہ بس اب طیارہ گر کر تباہ ہو جائے گا۔

عینی شاہد کے مطابق علاقے میں آسمانی بجلی کڑکنے کی خوف ناک آوازیں پھیلی ہوئی تھیں، ایک بجلی اتنی بڑی تھی کہ اس نے پورے علاقے کو گھیر لیا، تین بار مختلف مقامات سے آسمانی بجلی نکل کر طیارے پر گری۔

6 جون کو ریکارڈ کی گئی ویڈیو میں یہ خوف ناک منظر دیکھا جا سکتا ہے، ایک لمحے کے لیے لگتا ہے کہ اب ہوائی جہاز گر کر تباہ ہو جائے گا، تاہم طیارہ بہ حفاظت ہیتھرو ایئرپورٹ پر اتر گیا۔

واضح رہے کہ تمام مسافر طیارے الیکٹریکل شیلڈ کے ساتھ بنائے جاتے ہیں، جو طیارے کے اندر کے حصے کو آسمانی بجلیوں کے اثرات سے بچاتا ہے، اندر بیٹھے ہوئے افراد کو عموماً پتا بھی نہیں چلتا کہ طیارے سے آسمانی بجلی ٹکرا گئی ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں