The news is by your side.

Advertisement

نوازشریف واحد لیڈر ہیں جوترقی کی بات کرتے ہیں، وزیراعظم خاقان عباسی

نوشہرو فیروز : وزیراعظم شاہد خاقان عباسی نے نااہل نوازشریف کی تعریفوں کے پل باندھ دیئے اور کہا نوازشریف واحد لیڈر ہیں جوترقی کی بات کرتے ہیں، ہم نےصرف باتیں نہیں کیں ،کام کرکےدکھائے، سی پیک کے منصوبوں سےملک ترقی کرے گا،روزگار کے مواقع ملیں گے۔

تفصیلات کے مطابق نوشہرو فیروز کے علاقے نیو جتوئی میں جلسے سے خطاب کرتے ہوئے وزیراعظم شاہدخاقان عباسی نے کہا کہ نوازشریف واحد رہنما ہیں جوترقی کی بات کرتےہیں، ہم نےصرف باتیں نہیں کیں ،کام کرکے دکھائے، پاکستان جمہوریت کے بغیر آگے نہیں بڑھ سکتا، 28 جولائی کےعدالتی فیصلے کو تسلیم کیا، نوازشریف نے ہمیشہ ملک کو اکٹھا کرنے کی بات کی۔

وزیراعظم کا کہنا ہے کہ میثاق جمہوریت میں انتقامی سیاست کا خاتمہ کیا گیا تھا، 2006 میں بینظیر اور نوازشریف نے میثاق جمہوریت پردستخط کیے، ہمیں اسی میثاق جمہوریت کو لے کر آگے چلنا ہے، انصاف تب ہی ہوگا جب ملک میں جمہوریت ہوگی۔

شاہد خاقان عباسی نے پیپلزپارٹی پر تنقید کرتے ہوئے کہا کہ وسائل کرپشن کی نظر ہونا افسوسناک ہے، وسائل عوام کی فلاح پرخرچ نہ ہوں تو حکومت ناکام ہوجاتی ہے، حکومت سنبھالی تو ملکی ترقی کی شرح 3فیصدتھی،آج 6فیصد ہے، سی پیک کے منصوبوں سےملک ترقی کرے گا،روزگار کے مواقع ملیں گے۔

انکا کہنا تھا کہ موجودہ حکومت میں سڑکوں کاجال بچھایا گیا، حکومت نے سندھ میں 15سال سے زیرالتوا منصوبے مکمل کیے، حکومت نے28ارب کی لاگت سے کچھی کینال منصوبہ مکمل کیا گیا، گزشتہ 4سال میں 10ہزارمیگاواٹ کااضافہ کیا گیا، ملک ترقی کرےگا تو ملازمتیں پیدا ہوں گی،روزگاملےگا، ترقیاتی منصوبے ن لیگ کے دورحکومت میں شروع کیےگئے۔

خاقان عباسی نے کہا کہ سیاسی مفاد اور ملکی مفاد رکھنے والی سیاسی جماعت میں فرق ہوتا ہے، سندھ ملک میں سب سے زیادہ گیس فراہم کرنے والا صوبہ ہے، موجودہ حکومت نےصوبوں کے دیرینہ مسائل حل کیےہیں، 2013 میں دنیا کہہ رہی تھی کہ پاکستان دیوالیہ ہونے کے قریب ہے، پورے ملک میں امن نوازشریف اور مسلم لیگ ن کا تحفہ ہے۔

وزیراعظم کا کہنا تھا کہ ہم سب نے ملک کردہشت گردی کوشکست دینی ہے، پاک فوج اب بھی دہشت گردی کےخلاف جنگ کررہی ہے، جھل مگسی میں دہشت گردی کاالمناک واقعہ ہوا۔

انھوں نے مزید بتایا کہ بجلی کی ترسیل میں کوئی کمی نہیں ہوگی،بجلی کامسئلہ حل کردیا گیا ہے، تیل کی فروخت کی قیمت زیادہ تھی،سندھ کو30ارب روپے دیے۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں