وزیراعظم شاہد خاقان عباسی کا گریڈ بائیس میں ترقیوں کے لئے دباؤ قبول کرنے سےانکارpm
The news is by your side.

Advertisement

وزیراعظم شاہد خاقان عباسی کا گریڈ بائیس میں ترقیوں کے لئے دباؤ قبول کرنے سےانکار

اسلام آباد : وزیراعظم شاہد خاقان عباسی نے گریڈ بائیس میں ترقیوں کے لئے دبإؤ قبول کرنے سےانکار کر دیا جبکہ میرٹ پر آنے والے افسران کو گریڈ 22میں ترقی دیدی۔

تفصیلات کے مطابق سرکاری افسران کی من پسند ترقیاں کھٹائی میں پڑگئیں، وزیراعظم شاہد خاقان عباسی نےخلاف ضابطہ ترقیوں کیلئے دباؤ قبول کرنے سے صاف انکار کردیا اور اعلیٰ اختیاراتی بورڈ کے اجلاس میں خودفائلزکاجائزہ لیتےرہے

وزیراعظم شاہد خاقان عباسی کے زیر صدارت اجلاس میں میرٹ پر آنے والے افسران کو گریڈ 22میں ترقی دی، مختلف سروسز گروپ کے تیس افسران کو گریڈ بائیس میں ترقی کی منظوری دی گئی، جن میں ایڈمنسٹریٹو گروپ کے 11، پولیس گروپ کے 4 جبکہ سیکریٹریٹ گروپ کے4 افسران کو گریڈ 22 میں ترقی دی گئی۔

ترقی پانے والوں میں ایڈمنسٹریٹو ایڈمنسٹریٹوگروپ  معروف افضل، میاں مشتاق، شعیب میر، جہانذیب خان، جلال سکندر سلطان، شائستہ سہیل اور رضوان میمن ، سیکرٹریٹ گروپ کے عمر حامد، پرویز جونیجو، ہاشم پوپلزء، اصغر چوہدری  جبکہ پولیس سروسز کے بشیر میمن، خالق دار لک، عارف نواز، امجد سلیمی شامل ہیں۔

آڈٹ اینڈ اکاؤنٹس کے کرامت حسین بخاری کی گریڈ 22 میں ترقی کی منظوری دی گئی ہے۔

انفارمیشن گروپ کے افسران کی ترقیاں مسترد کرتے ہوئے وزیر اعظم کے پرنسپل سیکرٹری فواد حسن فواد کا ترقی کا خواب چکنا چور کردیا ، وزیر اعظم سیکریٹری فواد حسن فواد کی ترقی کر زیر غور ہی نہیں لائے جبکہ نئی فہرست بھیجنے کی ہدایت کی گئی ہے۔

زرائع کے مطابق فواد حسن فواد اور ان کے منظورنظرافسران کا ترقی کا منصوبہ ناکام ہوا،فواد حسن فود کے منظور نظر جونیئر افسران پہلے ہی گریڈ بائیس کے عہدوں پر تعینات ہیں۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی وال پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں