وزیراعظم شاہدخاقان نے گوادرمیں پہلی بین الاقوامی ایکسپو کا افتتاح کردیا
The news is by your side.

Advertisement

سی پیک موجودہ اورآنے والی نسلوں کیلئے چینی صدر کا تحفہ ہیں، وزیراعظم

گوادر : وزیراعظم شاہدخاقان نے گوادرمیں پہلی بین الاقوامی ایکسپوکا افتتاح کردیا ، شاہد خاقان کا کہنا ہے کہ سی پیک پاکستان اورچین کی لازوال دوستی کاثبوت ہے، منصوبے موجودہ اور آنے والی نسلوں کیلئے چینی صدر کا تحفہ ہیں۔

تفصیلات کے مطابق وزیراعظم شاہدخاقان نے گوادرمیں پہلی بین الاقوامی ایکسپوکا افتتاح کردیا، نمائش میں غیرملکی شخصیات،سفیر،غیرملکی تاجرنمائندے شریک ہیں۔

نمائش کےموقع پرگوادرفری زون کے پہلے حصے کا افتتاح بھی کیا جائیگا، گوادر فری زون کا پہلا حصہ سی پیک کے گیٹ وے پر قائم کیا گیا ہے۔

وزیراعظم شاہدخاقان نے پہلے بین الاقوامی گوادرایکسپو کی افتتاحی تقریب سے خطاب کرتے ہوئے کہا کہ آج چینی صدراورنوازشریف کے وژن کوعملی جامہ پہنانے کا دن ہے، سی پیک پاکستان اورچین کی لازوال دوستی کاثبوت ہے، سی پیک خطے کیلئےگیم چینجراورترقی کی جانب اہم قدم ہے۔

شاہدخاقان کا کہنا تھا کہ اقتصادی راہداری منصوبہ آج حقیقت بن رہاہے، منصوبےموجودہ اورآنےوالی نسلوں کیلئےچینی صدرکاتحفہ ہیں، مواصلات کومستقبل کی ضرورت سےہم آہنگ کیا جارہا ہے، سی پیک سےصرف پاکستان یا چین کو نہیں پورے خطے کوفائدہ ہوگا۔

انھوں نے کہا کہ سی پیک میں خطے کے دیگرممالک بھی اپنا حصہ ڈال سکتےہیں، گوادر ایکسپو حکومت کا زبردست اقدام ہے، پاکستان ریلویز کو بھی جدید تقاضوں سے ہم آہنگ کیا جارہا ہے، گوادرسے پشاور اور پھر چینی شہروں تک سڑکوں کا جال بچھایا جارہا ہے۔

وزیراعظم کا کہنا تھا کہ بلوچستان کا مستقبل صوبائی لیڈرشپ کے ہاتھ میں ہے،وفاق تعاون کریگا، توانائی اوردیگرمنصوبےملک میں لوگوں کو روزگارفراہم کریں گے، گوادرپورٹ، فری زون، ایسٹ وے دیگرمنصوبے آج حقیقت ہیں، سی پیک اوردیگرمنصوبے خطےمیں بھی خوشحالی کاسبب بنیں گے۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں