The news is by your side.

Advertisement

انصاف کی فراہمی عدالتوں کا کام ہے اور انصاف ہوتا نظر بھی آنا چاہیے، وزیراعظم

لندن : وزیر اعظم شاہد خاقان عباسی کا کہنا ہے کہ انصاف کی فراہمی عدالتوں کا کام ہے اور انصاف ہوتا نظر بھی آنا چاہیے، آرمی چیف نے جن کیسز کا خط میں ذکر کیا تھا ان کیسسز کوفوجی عدالتوں کو بھجوادیا گیا ہے۔

تفصلات کے مطابق وزیراعظم شاہد خاقان عباسی ایک بار پھرلندن پہنچ گئے، ایئر پورٹ پر میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے کہا کہ لندن ایک کانفرنس میں شرکت کیلئے آیا ہو ، کل پاکستان کی70سالہ سالگرہ پرکانفرنس میں شرکت کروں گا۔

شاہد خاقان عباسی کا کہنا تھا کہ عدالتوں میں انصاف ہوتا نظر آنا چاہیے، انصاف دینا عدالتوں کا کام ہے، معیشت ٹھیک ہےصرف کرنٹ اکاؤنٹ میں خسارہ ہے دنیا میں پاکستان کا تاثر اچھا جارہاہے، معیشت ٹھیک ہےصرف کرنٹ اکاؤنٹ میں خسارہ ہے

صحافی نے سوال کیا کہ مریم نواز نے اپنے انٹرویو میں کہا ہے کہ ڈان لیکس کا ایک کردار اپنے انجام کو پہنچ گیا، جس پر وزیراعظم بات گول کر گئے۔

فوجی عدالتوں میں کیس بھیجنے کے سوال پر وزیراعظم شاہد خاقان عباسی نے کہا کہ فوجی عدالتوں میں دہشت گردی کےمقدمات بھجوادیے ہیں۔


مزید پڑھیں : وزیراعظم شاہد خاقان عباسی لندن سےوطن واپس پہنچ گئے


یار رہے وزیراعظم خاقان عباسی 4 روز قبل ہی لندن سے واپس آئے تھے ، لندن میں دیے گئے بیان میں انکا کہنا تھا کہ وہ ایک دن کی چھٹی لے کر نجی دورے کے لیے لندن گئے تھے۔

لندن میں وزیراعظم شاہد خاقان عباسی نے مسلم لیگ ن کے صدر اور سابق وزیراعظم نواز شریف سے بھی ملاقات کی اور ان سے ملکی و سیاسی صورت حال پر تبادلہ خیال کیا تھا۔

لندن میں میڈیا سے گفتگوکرتے ہوئے وزیراعظم شاہد خاقان عابسی کا کہنا تھا کہ فیئر ٹرائل نہ ہونے کے باوجود نواز شریف پاکستان جا کراحتساب عدالت کے سامنے پیش ہوں گے۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں