The news is by your side.

Advertisement

جنرل سیکریٹری اقوام متحدہ کشمیر میں بھارتی مظالم دنیا کے سامنے لانے میں کردار ادا کریں: وزیر اعظم

سنیا: وزیر اعظم شاہد خاقان عباسی نے اقوام متحدہ کے جنرل سیکریٹری انتونیو گتریس پر زور دیا ہے کہ وہ مقبوضہ کشمیر میں بھارتی مظالم دنیا کے سامنے لانے میں اپنا کردار ادا کریں۔

تفصیلات کے مطابق وزیر اعظم شاہد خاقان عباسی باؤ فورم اجلاس کے لیے چین کے شہر سنیا میں موجود ہیں۔ کانفرنس کے سائیڈ لائن ایونٹس میں وزیر اعظم نے اقوام متحدہ کے جنرل سیکریٹری انتونیو گتریس پر زور دیا کہ وہ بھارتی مظالم دنیا کے سامنے لانے میں اپنا کردار ادا کریں۔

وزیر اعظم کا کہنا تھا کہ لائن آف کنٹرول اور ورکنگ باؤنڈری پر بھارتی فائرنگ سے شہری شہید ہو رہے ہیں۔ بھارت کی جنگ بندی معاہدے کی خلاف ورزیاں امن کے لیے خطرہ ہیں۔

انہوں نے کہا کہ پاکستان دہشت گردی کے خلاف عدم برداشت کی پالیسی پر عمل پیرا ہے۔ ’دہشت گردی کے خلاف پاکستان نے بے شمار قربانیاں دیں، دنیا ان کا اعتراف کرے‘۔

مزید پڑھیں: 2050 میں پاکستان دنیا کی بڑی معیشتوں میں شامل ہوگا، وزیر اعظم

ملاقات میں اقوام متحدہ کے جنرل سیکریٹری انتونیو گتریس نے کہا کہ پاکستان نے افغان مہاجرین کی انسانی بنیاد پر مدد کی۔ پاکستان کے اقوام متحدہ کے امن مشن میں معاونت قابل تعریف ہے۔

انہوں نے کہا کہ مسئلہ کشمیر کے حل کے لیے سنجیدہ مذاکرات کرنے پر زور دیتے رہے ہیں۔

خیال رہے کہ باؤ فورم ایک غیر سرکاری اور غیرمنافع بخش بین الاقوامی تنظیم ہے جس کا باضابطہ طور پرقیام 2001 میں عمل میں لایا گیا تھا۔ فورم کا مقصد دنیا کے دیگر ممالک اور ایشیا کے مابین گہرے اقتصادی تعاون، روابط اور تعلقات کو فروغ دینا ہے۔

باؤ فورم حکومتی سربراہان، کاروباری برادری، ماہرین اور اسکالرز کو معیشت، سرمایہ کاری، ٹیکنالوجی اور توانائی کے شعبوں میں تعاون کے لیے اعلیٰ سطح کے تبادلہ خیال کا موقع فراہم کرتا ہے۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں۔ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں