site
stats
اہم ترین

وزیر اعظم شاہد خاقان عباسی آج انٹرنیشنل بلک ٹرمینل پورٹ قاسم کا افتتاح کریں گے

کراچی : وزیر اعظم شاہد خاقان عباسی آج انٹرنیشنل بلک ٹرمینل پورٹ قاسم کا افتتاح کریں گے۔

تفصیلات کے مطابق زیر اعظم شاہد خاقان عباسی آج ایک روزہ دورے پرکراچی پہنچیں گے، جہاں انٹرنیشنل بلک ٹرمینل پورٹ قاسم کا افتتاح کریں گے جبکہ پاکستان اسٹاک ایکسچینج کے عہدیداروں سے بھی ملاقات کریں گے۔

دورے کے دوران وزیراعظم کو وفاق کے تعاون سے چلنے والے منصوبوں پربریفنگ بھی دی جائے گی۔

گذشتہ روز وزیراعظم شاہدخاقان نے جھنڈیال ون منصوبے کا افتتاح کیا تھا اور افتتاحی تقریب سے خطاب کرتے ہوئے کہا تھا کہ منصوبےسےتیل وگیس علاوہ50ٹن ایل پی جی بھی ملےگی، منصوبےکی دریافت .بہترمستقبل کی نوید ہے، گزشتہ4سال میں ساڑھے300دریافت کی گئیں، نواز شریف کی پالیسیوں کوآگےبڑھارہےہیں، ملک میں آج ہرشعبےکوگیس فراہم کی جارہی ہے۔


مزید پڑھیں : وزیراعظم شاہد خاقان عباسی نے پورٹ قاسم پرایل این جی ٹرمینل کاافتتاح کردیا


شاہدخاقان کا کہنا تھا کہ  جمہوریت پروان چڑھےگی تومعیشت بھی ترقی کرےگی ، فیصلہ کرلیں ہم نے جمہوریت کومضبوط کرناہے، فیصلہ عوام کے پاس ہے، اگست2018میں فیصلہ کریں گے۔

یاد رہے اس سے قبل دورے میں وزیراعظم شاہد خاقان عباسی نے پورٹ قاسم پر ایل این جی ٹرمینل کا افتتاح کیا تھا اور کہا تھا کہ یراعظم شاہد خاقان عباسی کا کہنا تھا کہ ایل این جی ٹرمینل پاکستان کا گیس سپلائی کا بڑاذریعہ ہے۔


مزید پڑھیں : وزیراعظم کا کراچی کے لیے 25 ارب کے ترقیاتی پیکیج کا اعلان


وزیراعظم شاہد خاقان عباسی نے کراچی کے لیے 25 ارب روپے اورحیدرآباد کے لیے 5 ارب روپے جب کہ کراچی یونیورسٹی میں میڈیکل کالج اور اسپتال کے قیام کا بھی اعلان کرتے ہوئے کراچی میں رینجرز آپریشن برقرار رکھنے اور وفاق کی جانب سے ہرقسم کے تعاون کی فراہمی کا یقین دلایا تھا۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی وال پر شیئر کریں

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top