The news is by your side.

Advertisement

وزیراعظم شاہد خاقان عباسی کوافغان صدارتی محل میں گارڈ آف آنرپیش کیا گیا

اسلام آباد : وزیراعظم شاہد خاقان عباسی ایک روزہ دورے پر کابل پہنچ گئے جہاں وہ افغان صدر اور چیف ایگزیکٹو عبداللہ عبداللہ سے ملاقاتیں کریں گے۔

تفصیلات کے مطابق افغان صدر اشرف غنی کی دعوت پروزیراعظم شاہد خاقان عباسی ایک روزہ دورے پرافغان دارالحکومت کابل پہنچ گئے۔

وزیراعظم شاہد خاقان عباسی کا افغان صدارتی محل میں افغانستان کے صدر اشرف غنی نے استقبال کیا اور انہیں گارڈ آف آنر بھی پیش کیا گیا۔

افغان آرمی کے دستے نے وزیراعظم شاہد خاقان عباسی کو سلامی دی اور اس موقع پردونوں ملکوں کے قومی ترانے بھی بجائے گئے۔ وزیراعظم پاکستان کے اعزاز میں افغان صدر کی جانب سے استقبالیہ دیا جا رہا ہے۔

وزیراعظم پاکستان کے ہمراہ وزیرخارجہ خواجہ آصف، وزیرداخلہ احسن اقبال، گورنر خیبرپختونخواہ اقبال ظفرجھگڑا، مشیرقومی سلامتی ناصرجنجوعہ سمیت دیگرحکام بھی موجود ہیں۔

وزیراعظم شاہد خاقان عباسی اپنے ایک روزہ دورے کے دوران افغان صدر اشرف غنی اورچیف ایگزیکٹو عبداللہ عبداللہ سے ملاقاتیں کریں گے۔

خیال رہے کہ مشیرقومی سلامتی ناصرجنجوعہ کے ذریعے افغان صدر اشرف غنی نے وزیراعظم پاکستان کو کابل کے دورے کی دعوت دی تھی

افغان صدر اشرف غنی نے 17 مارچ کو سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹویٹرپراپنے پیغام میں وزیراعظم شاہد خاقان عباسی کو دورہ کابل کی دعوت دیتے ہوئے کہا تھا کہ یہ ریاستی سطح پر جامع مذاکرات کا آغاز ہے۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں۔ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں