site
stats
اہم ترین

ون بیلٹ ون روڈ منصوبہ 65 ممالک کے لیئے کارگر ثابت ہوگا: وزیراعظم

بیجنگ: چین میں بیلٹ اینڈروڈفورم سے خطاب کرتے ہوئے ہو ئے وزیراعظم نوازشریف کا کہنا ہے کہ فورم کااہم مقصدمشترکہ ترقی ہے اور یہ منصوبہ غربت کےخاتمےکےلیےاہم ہے۔

تفصیلات کے مطابق وزیراعظم نوازشریف چین کے چھ روزہ سرکاری دورے پر ہیں جہاں سی پیک سے متعلق ایک اہم فورم میں انہوں نے اور چینی صدر ژی جنگ پن نے خطاب کیا۔

shareef-post

اس موقع پر پاکستانی وزیراعظم کا کہنا تھا کہ عالمی سرمایہ کار اس منصوبےمیں سرمایہ کاری کررہےہیں اور یہ منصوبہ تین براعظموں کوملائے گا‘ انہوں نے یہ بھی کہا کہ اس منصوبےسےدنیاکے پینسٹھ ممالک استفادہ کرسکتےہیں اوراس کے نتیجےمیں معاشی خوشحالی آئے گی اور یہ معاشی خوشحالی دہشت گردی پرقابوپانےمیں معاون ثابت ہوگی۔

وزیر اعظم نواز شریف نے کہاکہ ون بیلٹ ون روڈ منصوبہ آنےوالی نسلوں کےلیےتحفہ ہے ون بیلٹ ون روڈمنصوبہ شاہراہ ریشم کی یاد تازہ دلاتاہے۔

دوسری جانب فورم سے خطاب کرتے ہوئے چینی صدرشی جن پنگ کا کہناتھا کہ یہ اکیسویں صدی کاسب سے عظیم منصوبہ ہے،اور اس سے دنیابھرکامفادوابستہ ہے۔ انہوں مزید کہا کہ اس منصوبے کے نتیجے میں امیراورغریب ممالک میں فرق کم ہوگا۔

چینی صدر نے یہ بھی کہا کہ دنیاکےامن کے لئے یہ منصوبہ اہم کرداراداکرےگا‘ اان کے مطابق ون بیلٹ ون روڈ سےتعلیم اورصحت کےشعبوں کی ترقی میں مددملےگی۔

چینی صدر نے اس بات پرزور دیا تمام ممالک ایک دوسرےکی خودمختاری کااحترام کریں اوردنیامیں موجود تنازعات کومذاکرات کےذریعےحل کرناہوگا۔

یاد رہے کہ پاک چین اقتصادی راہداری منصوبے کو عالمی سطح پر توسیع دینے کے لیے ون بیلٹ ون روڈ کا نام دیا جارہا ہے اور اس منصوبے سےمتعلق ماہرین کا کہنا ہے کہ خطے میں خوشحالی کا ایک نیا باب شرو ع ہوگا۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top