The news is by your side.

Advertisement

وزیراعظم نے پی ٹی آئی کور کمیٹی کا اجلاس طلب کر لیا

اسلام آباد: وزیراعظم عمران خان نے پاکستان تحریک انصاف کی کور کمیٹی کا اجلاس طلب کر لیا جس میں کرونا وائرس سے پیدا ہونے والی صورت حال کا جائزہ لیا جائے گا۔

تفصیلات کے مطابق وزیراعظم عمران خان نے کل شام وزیراعظم ہاؤس میں پی ٹی آئی کور کمیٹی کا اجلاس طلب کر لیا جس میں کرونا وائرس سے پیدا ہونے والی صورت حال پر تبادلہ خیال کیا جائے گا۔

اجلاس میں حکومتی معاشی ٹیم ملکی معاشی صورت حال پر بریفنگ دے گی، کرونا سے نمٹنے کے لیے حکومتی فیصلوں پر مشاورت ہو گی، کور کمیٹی حکومتی اقدامات کا بھی جائزہ لے گی۔

وزیراعظم کی زیرصدارت اجلاس میں تعمیراتی انڈسٹری کے ریلیف پیکج پر بریفنگ ہو گی، اشیائے ضروریہ کی فراہمی سے متعلق امور کا بھی جائزہ لیا جائے گا۔

حکومت کا سی پیک منصوبوں پرکام اور تعمیراتی انڈسٹری کھولنے کا بڑا فیصلہ

واضح رہے کہ وزیراعظم عمران خان کی زیر صدارت قومی رابطہ کمیٹی کا اجلاس ہوا، اجلاس میں صوبوں کے وزرائے اعلیٰ اور عسکری حکام شریک ہوئے جبکہ وفاقی وزرا اورچیئرمین این ڈی ایم اے بھی اجلاس میں موجود تھے۔

اس موقع پر وزیراعظم عمران خان کا کہنا تھا کہ غریب کے گھرکا چولہا جلے اس لیے کل تعمیراتی انڈسٹری کھول رہے ہیں، مزدوروں کا روزگار انڈسٹری سے وابسطہ ہے، مزدورطبقہ حکومت کی اولین ترجیح ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں