The news is by your side.

Advertisement

وفاقی کابینہ کا اجلاس: پیمرا کے ایگزیکٹو ممبر کی تعیناتی کی منظوری

اسلام آباد: وزیر اعظم شاہد خاقان عباسی کی زیر صدارت وفاقی کابینہ کا اجلاس ہوا جس میں پیمرا کے ایگزیکٹو ممبر کی تعیناتی کی منظوری اور اسلام آباد ایئرپورٹ کا نام قائد اعظم ایئرپورٹ رکھنے کی سفارش کی گئی۔

تفصیلات کے مطابق وزیر اعظم کی زیر صدارت اجلاس میں رہنماؤں نے کراچی پورٹ ٹرسٹ کے جنرل منیجر کی تعیناتی کی منظوری دی اور ملک کے  مختلف امور پر تبادلہ خیال کیا گیا۔

وفاقی کابینہ نے بجٹ تجاویز کی منظوری دے دی

اجلاس میں کابینہ نے سوئی سدرن کے بورڈ آف ڈائریکٹرز کے ناموں کی منظوری دی جس کے لیے کمیٹی کا قیام وزیر نجکاری دانیال عزیر کی سربراہی میں ہوگا جبکہ کابینہ نے چیئرمین ایئر کے عہدے کا اضافی چارج دینے کی بھی منظوری دے دی۔

اجلاس میں پاکستان اوریجن کارڈ کے لیے قواعد وضوابط تیار کرنے کی منظوری دیتے ہوئے کابینہ نے ای سی ی کے فیصلوں کی توثیق کردی، اور ایکسپورٹ پروسیسنگ زون اتھارٹی کے بورڈ آف ڈائریکٹرز کی تشکیل نو بھی زیر غور رہی۔

وفاقی کابینہ نےحج پالیسی 2017کی منظوری دے دی

کابینہ اجلاس میں اسٹیل ملز کی اراضی لیز پردینے کے لیے کمیٹی تشکیل دینے کا فیصلہ کیا گیا اور یوٹیلٹی اسٹورز کارپوریشن کے بورڈ آف ڈائریکٹرز کی تشکیل نو کی سمری منظور ہوئی۔

واضح رہے گذشتہ ماہ وزیراعظم شاہد خاقان عباسی کی زیر صدارت وفاقی کابینہ کا اجلاس ہواجس میں وفاقی کابینہ کی جانب سے ملکی سلامتی اور معاشی صورت حال کا جائزہ سمیت دس نکاتی ایجنڈے پر غور کیا گیا، جبکہ سندھ میں نئے آئی جی کی تعیناتی کے معاملہ پر بھی کابینہ نے سوچ بچار کی۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں، مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کےلیے سوشل میڈیا پرشیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں