وزیر اعظم کی زیر صدارت اعلیٰ سطح کا اجلاس -
The news is by your side.

Advertisement

وزیر اعظم کی زیر صدارت اعلیٰ سطح کا اجلاس

اسلام آباد: ملک میں پے در پے ہونے والے دہشت گردی کے واقعات کے بعد اعلیٰ سیاسی و عسکری قیادت نے سر جوڑ لیے۔ وزیر اعظم کی زیر صدارت اعلیٰ سطح کا اجلاس شروع ہوگیا۔

تفصیلات کے مطابق وفاقی دارالحکومت اسلام آباد میں وزیر اعظم نواز شریف کی زیر صدارت اعلیٰ سطح کا اجلاس شروع ہوگیا۔ اجلاس میں آرمی چیف جنرل قمر جاوید باجوہ، وزیر داخلہ چوہدری نثار، وزیر خزانہ اور مشیر قومی سلامتی شریک ہیں۔

اجلاس میں لاہور، کوئٹہ، پشاور اور مہمند ایجنسی میں ہونے والے دہشت گردی کے واقعات کی شدید مذمت کی گئی۔

وزیر اعظم کی صدارت میں ہونے والے اجلاس کے شرکا نے دہشت گردی کے خاتمے کے عزم کا اعادہ کرتے ہوئے اتفاق کیا کہ ریاست کسی بھی قیمت پر دہشت گردوں کو سر نہیں اٹھانے دے گی۔

اجلاس میں شرکا کا کہنا تھا کہ دہشت گردی کے خلاف جنگ میں حاصل اہداف کو ضائع نہیں ہونے دیں گے۔ اداروں اور شہریوں نے دہشت گردی کے خلاف بہت قربانیاں دی ہیں۔

اجلاس میں فیصلہ کیا گیا کہ دہشت گردی اور انتہاپسندی کا بھرپور مقابلہ کیا جائےگا، دہشت گردی کے خاتمے کےلیے تمام وسائل بروئے کارلائے جائیں گے،اعلیٰ سطح کے اجلاس میں جانوں کا نذرانہ دینے والے قومی ہیروز کو خراج عقیدت بھی پیش کیا گیا۔

یاد رہے کہ گزشتہ دو روز میں دہشت گردی کی نئی لہر نے ملک بھر کو اپنی لپیٹ میں لے لیا ہے۔ دو روز قبل لاہور کے مال روڈ پر چیئرنگ کراس کے مقام پر ہونے والے خودکش بم دھماکے میں ڈی آئی جی ٹریفک اور ایس ایس پی سمیت 14 افراد شہید اور 70 سے زائد زخمی ہوگئے تھے۔

اسی روز کوئٹہ میں سریاب روڈ پر بم ناکارہ بنانے کے دوران پھٹ گیا جس کے باعث بم ڈسپوزل اسکواڈ کے 2 اہلکار شہید ہوگئے۔

آج صبح مہمند ایجنسی میں لیویز ہیڈ کوارٹر کے مین گیٹ پر خود کش حملے میں 3 سیکیورٹی اہلکاروں سمیت 5 افراد شہید ہوگئے جبکہ کچھ دیر قبل پشاور میں حیات آباد کے علاقے میں زوردار دھماکے میں‌ ایک شخص جاں بحق اور 4 افراد زخمی ہوگئے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں