وزیراعظم ہاؤس کی نیلام ہونے والی گاڑیوں اور اندرونی مناظر کی ویڈیو جاری -
The news is by your side.

Advertisement

وزیراعظم ہاؤس کی نیلام ہونے والی گاڑیوں اور اندرونی مناظر کی ویڈیو جاری

اسلام آباد : تحریک انصاف نے وزیراعظم ہاؤس کی نیلام ہونے والی گاڑیوں کی ویڈیو جاری کردی، ویڈیو میں وزیر اعظم ہاؤس کے اندرونی مناظر بھی دکھائے گئے ہیں۔

تفصیلات کے مطابق وزیر اعظم عمران خان کی جانب سے اپنے پہلے خطاب میں سادگی اختیار کرنے اور کم اخراجات کے حوالے سے کیے گئے وعدے پورے کرنے کیلئے اقدامات کا باقاعدہ آغاز کردیا گیا ہے۔

اس سلسلے میں وزیر اعظم ہاؤس کی جن قیمتی گاڑیوں کی نیلامی کا اعلان کیا گیا تھا، پی ٹی آئی نے وزیراعظم ہاؤس کی ان نیلام ہونے والی گاڑیوں کی ویڈیو جاری کردی ہے۔

مذکورہ گاڑیاں وزیراعظم ہاؤس کے احاطے میں کھڑی ہیں، درجنوں قیمتی اور لگژری گاڑیاں وزیراعظم ہاؤس میں دیکھی جاسکتی ہیں، یہ گاڑیاں17ستمبرکو نیلام کی جائیں گی۔

اس کے علاوہ پی ٹی آئی نے وزیراعظم ہاؤس کے اندرونی مناظر کی فوٹیج بھی جاری کی گئی ہے، فوٹیج میں وزیراعظم ہاؤس کے وسیع وعریض لان کے علاوہ ہاؤس کے اندر کے مناظر بھی دکھائے گئے ہیں۔

یہ ہے غریب عوام کے امیر حکمرانوں کا گیارہ سو کنال پر پھیلا ہوا عالی شان محل، سرخ پتھروں سے شاہی محلات کے طرز پر بنایا گیا وزیراعظم ہاؤس جدید اور مہنگے ترین سامان سے مزین ہے، وزیراعظم ہاؤس میں ورزش کیلئے جم اور سوئمنگ پول بھی موجود ہیں۔

وزیر اعظم ہاؤس کے انتہائی قیمتی فرنیچر او رسہولیات دیکھ کر یہ اندازہ ہی ہوتا کہ یہ ایک مقروض ملک و قوم کے وزیر اعظم کا گھر ہے۔

جس ملک میں کروڑوں بچے اسکول نہیں جاتے، آدھی سے زیادہ آبادی کو صاف پانی تک میسر نہیں،  جسے قرض کا سود اداکرنے کیلئے بھی قرض لینا پڑتا ہو ،اس ملک کے حکمرانوں کو زیب نہیں دیتا کہ وہ ایسی شاہانہ طرز زندگی اختیار کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں