The news is by your side.

Advertisement

وزیراعظم کا مظفر آباد میں جلسے کا اعلان ، شیڈول کو حتمی شکل دے دی گئی

اسلام آباد : وزیراعظم عمران خان کے مظفر آباد جلسہ کے شیڈول کو حتمی شکل دے دی گئی، مظفر آباد میں جلسہ 13 ستمبر کو نماز جمعہ کے بعد شروع ہوگا اور وزیراعظم جمعہ کو دوپہر 3 بجے کے بعد مظفرآباد جلسے سے خطاب کریں گے۔

تفصیلات کے مطابق وزیر اعظم عمران خان نے مظفر آباد جلسے سے متعلق پارٹی رہنماؤں سے مشاورت شروع کردی ہے اور جلسہ گاہ ، ریلیوں کی آمد، جلسے کیلئے سیکیورٹی انتظامات پر تبادلہ خیال کیا گیا۔

مظفر آباد جلسہ کے شیڈول کو حتمی شکل دیدی گئی ، جس کے مطابق مظفر آبادمیں جلسہ13 ستمبر کونماز جمعہ کےبعدشروع ہوگا ، وزیر اعظم عمران خان نماز جمعہ سے قبل مظفر آبادروانہ ہوں گے اور جمعہ کو دوپہر 3 بجے کے بعد مظفرآباد جلسے سے خطاب کریں گے۔

مظفرآبادجلسےسے آزاد کشمیر کےرہنمابھی خطاب کریں گے جبکہ مانسہرہ سمیت  مختلف شہروں سے قافلے مظفر آباد پہنچیں گے۔

مزید پڑھیں : وزیراعظم عمران خان کا 13 ستمبر کو مظفرآباد میں بڑا جلسہ کرنے کا اعلان

یاد رہے وزیراعظم عمران خان نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹویٹر پر 13 ستمبر کو آزاد کشمیر کے دارالحکومت مظفرآباد میں بڑا جلسہ کرنے کا اعلان کیا تھا اور کہا تھا کہ دنیا کو بتاؤں گا کہ وادی کشمیر پر بھارتی فوج کا قبضہ ہے، کشمیروں کو یقین دلاؤں گا کہ پاکستان ان کے ساتھ کھڑا ہے۔

خیال رہے کہ 6 ستمبر کو وزیراعظم عمران خان اور آرمی چیف جنرل قمر جاوید باجوہ نے لائن آف کنٹرول کا دورہ کیا تھا اور وزیراعظم عمران خان نے اس عزم کا اعادہ کیا تھا کہ پاکستان حق خود ارادیت دلانے کے لیے کشمیریوں کے ساتھ کھڑا ہے۔

وزیراعظم عمران خان کا کہنا تھا کہ بھارت کی جانب سے آزاد جموں وکشمیر کے نہتے شہریوں کو جان بوجھ کر نشانہ بنانا اور مقبوضہ کشمیر میں طویل محاصرہ انسانی حقوق کی خلاف ورزیوں کی بدترین مثال ہے، ہماری افواج کسی بھی بھارتی مہم جوئی کا منہ توڑ جواب دینے کے لیے پوری طرح تیار ہیں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں