The news is by your side.

Advertisement

وزیراعظم آج تعمیراتی شعبے کیلئے بڑے مراعاتی پیکیج کا اعلان کریں گے

اسلام آباد : وزیراعظم آج تعمیراتی شعبےکےلئےبڑے مراعاتی پیکیج کا اعلان کریں گے ، ترقیاتی منصوبوں کے تحت تعمیرات اور تعمیراتی شعبے کو انڈسٹری کادرجہ دیاجا سکتاہے۔

تفصیلات کے مطابق وزیراعظم کی زیرصدارت قومی رابطہ کمیٹی کا اجلاس جاری ہے، اجلاس میں صوبوں کے وزرائے اعلیٰ، عسکری حکام شریک ہیں جبکہ وفاقی وزرا،چیئرمین این ڈی ایم اے بھی اجلاس میں موجود ہیں۔

اجلاس میں ملک بھرمیں جاری لاک ڈاؤن،وائرس سےنمٹنےکےاقدامات کا جائزہ لیا جارہا ہےجبکہ تعمیراتی صنعت فوری کھولنے سے متعلق فیصلوں پر غور ہوگا جبکہ چیئرمین این ڈی ایم اے ٹیسٹنگ کٹس،طبی سامان درآمدسےمتعلق بریفنگ دیں گے۔

دوسری جانب وزیراعظم عمران خان کی معاشی ٹیم سے مشاورت مکمل کرکے اہم فیصلے کرلیے ہیں ، وزیراعظم آج تعمیراتی شعبے کے لئے بڑے مراعاتی پیکیج کا اعلان کریں گے۔

عمران خان کی جانب سے تعمیراتی شعبے کے لئے فکسڈ ٹیکس کا نظام متعارف کرائے جانے کا امکان ہے جبکہ ذاتی مکان پرکیپیٹل گین ٹیکس سے متعلق بھی اہم اعلان ہوگا۔

تعمیراتی شعبے کو صنعت کا درجہ دیے جانے سے متعلق بھی اہم اعلان ہوگا، ترقیاتی منصوبوں کے تحت تعمیرات اور تعمیراتی شعبے کو انڈسٹری کادرجہ دیاجا سکتاہے۔

گذشتہ روز عمران خان کا کہنا تھا کہ غریب کے گھر کا چولہا جلے اس لیےکل تعمیراتی انڈسٹری کھول رہےہیں، مزدوروں کا روزگار انڈسٹری سے وابسطہ ہے، مزدورطبقہ حکومت کی اولین ترجیح ہے۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں