The news is by your side.

Advertisement

کشمیریوں کی جدوجہد نے ان سے موت کا خوف ختم کردیا ہے: وزیر اعظم

اسلام آباد: وزیر اعظم عمران خان کا کہنا ہے کہ کشمیر کے لوگوں کو پیغام دینا ہے پاکستانی قوم ان کے ساتھ کھڑی ہے، کشمیریوں کی جدوجہد نے ان سے موت کا خوف ختم کردیا ہے۔

تفصیلات کے مطابق وفاقی دارالحکومت اسلام آباد میں کشمیریوں سے اظہار یکجہتی کے لیے انسانی ہاتھوں کی زنجیر بنانے کی تقریب ہوئی۔ تقریب میں صدر مملکت ڈاکٹر عارف علوی، وزیر اعظم عمران خان اور چیئرمین سینیٹ صادق سنجرانی بھی شریک ہوئے۔

وزیر اعظم عمران خان نے تقریب سے خطاب کرتے ہوئے کہا کہ آج ہم سب کشمیریوں سے یکجہتی کے لیے جمع ہیں، کشمیر کے لوگوں کو پیغام دینا ہے پاکستانی قوم ان کے ساتھ کھڑی ہے، پاکستانی قوم ہمیشہ کشمیریوں کے ساتھ کھڑی رہے گی۔

انہوں نے کہا کہ 80 لاکھ انسانوں کو ہندوستان کی فوج نے کرفیو میں بند کر رکھا ہے، عالمی میڈیا ہانگ کانگ کے احتجاج کو تو ہیڈ لائن بنا رہا ہے، لیکن کشمیر میں انسانی حقوق کی خلاف ورزیوں کو نظر انداز کر رہا ہے۔

وزیر اعظم کا کہنا تھا کہ مقبوضہ کشمیر میں بھارت نے 2 ماہ سے کرفیو لگا کر رکھا ہے، کشمیری خواتین، بچے، بوڑھے سب گھروں میں بند ہیں۔ عالمی برادری نے جو حق خود ارادیت دی تھی وہ کشمیری مانگ رہے ہیں، عالمی میڈیا 2، 3 افراد زخمی ہونے پر ہانگ کانگ کی ہیڈ لائن چلاتا ہے۔

انہوں نے کہا کہ کشمیر میں اتنا بڑا ظلم ہو رہا ہے اور عالمی میڈیا اس کی اتنی کم کوریج کر رہا ہے، کوشش انسان کرتا ہے اور کامیابی اللہ دیتا ہے۔ کشمیر کے لوگوں کے لیے بھرپور کوشش کرتے رہیں گے۔ کشمیر کے لوگوں کو بتائیں گے کہ پاکستانی قوم ساتھ کھڑی ہے۔ کشمیریوں کو حقوق دلانے کے لیے ہماری تحریک سمندر بن جائے گی۔

وزیر اعظم کا کہنا تھا کہ کشمیر کے مسئلے پر دنیا کے لیڈرز کو خود میں نے سمجھایا ہے، کشمیریوں پر کانگریس سینیٹرز کے ایسے بیان ماضی میں کبھی نہیں آئے، نریندر مودی نے اتنی بڑی غلطی کر کے اپنا آخری پتہ کھیل دیا ہے۔ بھارت نے اپنا آئین غیر قانونی طور پر بدلا ہے۔ کشمیریوں کی جدوجہد نے ان سے موت کا خوف ختم کردیا ہے۔

انہوں نےمزید کہا کہ جیسے ہی کرفیو اٹھے گا لاکھوں کشمیری سڑکوں پر نکلیں گے، مجھے جو راستہ نظر آرہا ہے وہ کشمیر کی آزادی کا راستہ ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں