The news is by your side.

Advertisement

اشیائے خورد و نوش کی قیمتوں میں اضافے کی اجازت نہیں دی جا سکتی: وزیر اعظم

اسلام آباد : وزیر اعظم عمران خان کی زیر صدارت وفاقی کابینہ اجلاس میں اقتصادی رابطہ کمیٹی کے فیصلوں کی توثیق کی گئی ہے، کابینہ کا کہنا ہے کہ معاشی بہتری کے لیے اقدامات سے عوام کو آگاہ رکھا جائے گا۔

تفصیلات کے مطابق کابینہ اجلاس کو اشیائے خورد و نوش کی قیمتوں پر بریفنگ دی گئی، وزیر اعظم عمران خان نے کہا کہ اشیائے خورد و نوش کی قیمتوں میں اضافے کی اجازت نہیں دی جا سکتی۔

وفاقی کابینہ نے ریئل اسٹیٹ آرڈیننس 2019 کے تحت ریگولیٹری اتھارٹی کے قیام اور سی ڈی اے کی تعمیر نو کے پلان کی منظوری دی، ڈاکٹر عصمت طاہرہ کو ایم ڈی نیشنل فرٹیلائزر تعینات کرنے، مسعود نقوی کو ممبر ایس ای سی پی پالیسی بورڈ، اور اسلام آباد ہیلتھ کیئر ریگولیشن ایکٹ 2018 کے بورڈ ممبران کی تعیناتی کی منظوری بھی دی گئی۔

کابینہ کو ملک میں توانائی کی صورت حال پر بریفنگ دی گئی، جس میں کہا گیا کہ متبادل توانائی کا منصوبہ تیار ہے، آیندہ اجلاس میں پیش کیا جائے گا۔

وزیر اعظم عمران خان نے متروکہ وقف املاک کے سلسلے میں کہا کہ وقف املاک کی اراضی کو استعمال میں لانے کا منصوبہ بنایا جائے، صحت کے شعبے سے متعلق انھوں نے کہا کہ جان بچانے والی ادویات کی فراہمی کو بھی یقینی بنایا جائے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں