The news is by your side.

Advertisement

پاکستان میں زائد الوقت مقیم غیر ملکیوں کو ایمنسٹی اسکیم دینے کا فیصلہ کل کیا جائے گا

اسلام آباد : وزیر اعظم عمران خان کی زیر صدارت وفاقی کابینہ کے اجلاس میں پاکستان میں زائد الوقت مقیم غیر ملکیوں کو ایمنسٹی اسکیم دینے کا فیصلہ کیا جائے گا۔

تفصیلات کے مطابق وزیر اعظم عمران خان نے وفاقی کابینہ کا اجلاس کل طلب کرلیا، جس میں پاکستان میں زائد الوقت مقیم غیر ملکیوں کو ایمنسٹی اسکیم دینے کا فیصلہ کیا جائے گا۔

تفصیلات کے مطابق وزیر اعظم عمران خان کی زیرصدارت وفاقی کابینہ کا اہم اجلاس وزیر اعظم آفس میں کل ہوگا ، اجلاس میں ملکی سیاسی معاشی اور کورونا وائرس کی صورتحال پر غور کیا جائے گا۔

وفاقی کابینہ کے اجلاس کا 14 نکاتی ایجنڈا جاری کردیا گیا ہے ، وفاقی کابینہ پاکستان میں ذائد الوقت مقیم غیر ملکیوں کو ایمنسٹی سکیم دینے کا فیصلہ کرے گی ۔ غیر ملکیوں کو پاکستان سے واپس جانے کےلئے ایمنسٹی سکیم دی جارہی ہے۔

وزارت داخلہ کی جانب سے ایمنسٹی سکیم کی سمری کابینہ میں پیش کی جائے گی جبکہ ایجنڈا بین المذاہب ہم آہنگی پالیسی کا مسودہ کابینہ میں منظوری کےلئے پیش ہوگا۔

رولز آف بزنس میں ترامیم کی تجاویز بھی کابینہ میں پیش ہوں گی ، ایجنڈا کے ایس ایس ایل کے سی ای او کی منظوری کابینہ ایجنڈا کا حصہ فرسٹ وویمن بنک کے آڈٹ سے متعلق معاملہ کابینہ ایجنڈا میں شامل ہیں۔

پاکستان کی یواین ٹی اوسی میں شمولیت پرسمری کابینہ میں پیش ہوگی جبکہ ریلویزفریٹ ٹرانسپورٹیشن کمپنی کےبورڈآف ڈائریکٹرزکی تشکیل نو، ریلوے کنسٹریشن پاکستان کے بورڈآف ڈائریکٹرز کی تشکیل نو کابینہ ایجنڈا کا حصہ ہے۔

ریگولیٹری اتھارٹیزکےامورکی آڈیٹر جنرل کے ذریعے آڈٹ کا معاملہ بھی ایجنڈے میں شامل ہیں جبکہ نیپراکی سال2020-21کی سالانہ اوراسٹیٹ انڈسٹری 2021 رپورٹ کابینہ میں پیش کی جائے گی۔

Comments

یہ بھی پڑھیں