The news is by your side.

Advertisement

وزیر اعظم عمران خان کی زیر صدارت وفاقی کابینہ کا اجلاس کل ہوگا

اسلام آباد : وزیر اعظم عمران خان نے وفاقی کابینہ کا اجلاس کل طلب کرلیا ، اجلاس میں ملک کے تعلیمی نظام پر بحث کی جائے گی جبکہ بائیولوجیکل اور ٹاکسن ہتھیاروں کے کنونشن پر عمل کا بل پیش کیا جائےگا۔

تفصیلات کے مطابق وزیر اعظم عمران خان کی زیر صدارت وفاقی کابینہ کا اجلاس کل 7 مئی کو اسلام آباد میں ہوگا، اجلاس میں 13 نکاتی ایجنڈے پر غور کیا جائے گا۔

ایجنڈا کے مطابق ایس ای سی پی کی سالانہ رپورٹ برائے مالی سال 2017۔18 پیش کی جائےگی جبکہ کابینہ ملک کے تعلیمی نظام پر بحث کرےگی اور بائیولوجیکل اور ٹاکسن ہتھیاروں کے کنونشن پر عمل کا بل پیش کیا جائےگا۔

اجلاس میں کابینہ پیٹرولیم اور پاور ڈویژن کو الگ وزارت بنانے کی قومی اسمبلی سے منظور قرارداد پیش کی جائےگی جبکہ ورکرز ریکروٹمنٹ سے متعلق پاکستان سعودی عرب کے درمیان معاہدہ منظوری کے لیے پیش کیا جائےگا۔

زراعت کے شعبے میں آذربائیجان سے معاہدے کی منظوری، بیورو آف امیگریشن اینڈ اوورسیزامپلائمنٹ میں تبادلوں، تقرریوں کی منظوری، کراچی کی کسٹم اور اینٹی اسمگلنگ عدالت میں جج تعیناتی کی منظوری ایجنڈے میں شامل ہے.

اجلاس میں‌ وفاقی کابینہ ای سی سی کے فیصلوں کی توثیق کرے گی اور اقبال اکیڈمی لاہور کی گورننگ باڈی میں خرانچی کی منظوری دےگی۔

یاد رہے وزیر اعظم کی زیر صدارت مہنگائی میں کمی پر خصوصی اجلاس میں سختی سے ہدایت کی تھی کہ ماہ رمضان میں کسی صورت مہنگائی نہیں ہونی چاہیے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں