The news is by your side.

Advertisement

وزیر اعظم عمران خان کا عوام کی فلاح و بہبود کے لیے ایک اور اقدام

اسلام آباد: وزیر اعظم عمران خان نے ہدایت کی ہے کہ وزارتوں اور وفاقی اداروں کی استعمال نہ ہونے والی املاک کو بروئے کار لایا جائے اور حاصل ہونے والی آمدن کو عوام کی فلاح و بہبود کے لیے استعمال کیا جائے۔

تفصیلات کے مطابق وزیر اعظم عمران خان کی زیر صدارت اجلاس منعقد ہوا جس میں وزارتوں اور وفاقی اداروں کی غیر استعمال املاک کو بروئے کار لانے کا جائزہ لیا گیا۔

وزیر اعظم کو سرکاری املاک اور ممکنہ نجکاری میں پیش رفت پر بریفنگ دی گئی۔ سیکریٹری نجکاری کا کہنا تھا کہ ہر وزارت کو کم از کم 3 املاک کی نشاندہی کرنے کی ہدایت کی گئی۔

سیکریٹری نے بتایا کہ پہلے مرحلے میں اب تک 32 املاک کی نشاندہی کی گئی ہے۔ املاک کا تخمینہ لگانے کے لیے مالی مشیر کی خدمات حاصل کی گئی ہیں۔ املاک اور جائیدادوں کی مارکیٹنگ دبئی ایکسپو میں کی جائے گی۔

وزیر اعظم کا کہنا تھا کہ سالوں سے غیر استعمال اربوں کی جائیدادوں کا مثبت استعمال ضروری ہے۔ حاصل ہونے والی آمدن کو عوام کی فلاح و بہبود کے لیے استعمال کریں گے۔

انہوں نے کہا کہ آمدن کو اسکول، کالجوں اور اسپتالوں کی تعمیر میں استعمال کریں گے۔ اربوں کی جائیدادوں کے باوجود مختلف ادارے سالانہ خسارہ اٹھا رہے ہیں۔

وزیر اعظم کا کہنا تھا کہ ماضی میں بیش قیمت جائیدادوں کو استعمال میں نہ لا کر مجرمانہ غفلت کی گئی۔ غیر استعمال املاک کے مثبت استعمال میں رکاوٹ پر سخت کارروائی کی جائے گی۔

وزیر اعظم نے وفاقی اور صوبائی حکومتوں کو متعلقہ امور ایک ہفتے میں حل کرنے کی ہدایت بھی کی۔

Comments

یہ بھی پڑھیں